Marzocchi Z1 Drop-Off Comp első teleszkóp

32 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 75.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Samy avatar
Samy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szép kívülről, nagyon igányes tipikusan mint a többi 2005-ös modellek.Nekem a 13 cm utas van és nagyon szépen mozog de én azt mondom: nincs 2 egyforma mert a haverom is ilyet vett és neki ha nincs benne levegő akkor összekoppan én pedig 2 hónapig használtam levegő nélkül és egyszer nem koppant be. Az utobbi iőben fújtam rá nem egész egy bárt bár a gyártó ennél jóval többet javasol az én 75 kilomhoz de sztem az hülyeség, mert a javasol 2.5 baros noymással még DHnál is alig mozdult be 10 cm-t.Egy biztos igazi FreeRide villa.És veszettül merev.Nekem a 13cm-ből 12,5-t egy-egy roszabb ugrásnál kimozogja, a csillapítása gyönyörű,és az enyém csak nagyon meredek lejtőkön és akkor is alig észrevehetően csavarodik,de ez nem gátolja a telót semmiben.
Hátrány
Talán annnyi hogy nekem egy kicsit nehezen kopott be de amugy sztem nincs.Ja talán 1 de leeht hogy ez csak az én hülyeségem sztem egy ilyen jo Fr villa lehetne átütős de mind1.
Tapasztalat
Egy biztos ha akarsz egy nagyon fasza nagyon erős telót és szinte mindent csinálsz akkor ez a neked való.Nyilt olajfürdős és mind a két szárban rá lehet fujni.Igaz hogy alu becsuszos de 2004esekkel szemben nem törik acél villanyaka van.Én büszkén vállalok mindent amit most mondtam erről a telóról mert volt egy szimplavállas Manitou Stanc Flowm igaz hogy annak Cr-mo becsuszoja van de az 1ik szárban zsírkenés van amsikban pedig olaj de a zsíros oldalán a becsúszo mindig csupa gány volt.Tehát nekem a Manitoura 1 szavam van: FOS mert az tuti hogy többet nem veszek Manitout maradok a Marzonál.
Erre ajánlom
Streetre nagyon jo bár én ezt ugy mondom hogy engem a suly nem izgat,Dirt mindenképp mert nagyon erős,FreeRide + egy kis DH(a mondottakkal ellenben azért én DH-ra 66-ot v 888-at vennék), 4X és egyéb extrém dolgok ha még valaki valamit ki tud találni neki(mármint a villának)
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Drop-Off Comp termékkel kapcsolatban: