Marzocchi Z1 Sport RV első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.07.)
  • Listaár: 106.900 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




aztakurva avatar
43 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép! Marzo! 160-mm-t mozog az enyim gyárilag, amiből kb 140-150-et  lehet kihozni. vissza út csillapítás igen tág határok között állítható! Levegőráfújásos az egyik lába, hideg egyáltalán nem hat rá, Olajcsere után sokkal jobban mozog mint a gyári "olajjal". Igénytelen, FR-ra tökéletes, viszont...
Hátrány
...DH-ra szörnyű... én 70-75 kg vagyok, és zúzosabb pályán lehet érezni ,hogy ezt a telót NEM DH-ra találták ki.... (pl .: Kőfejtő) tehát nem igazán csillapít..... 2.3-as gumi iegncsak neccesen fér be...
Tapasztalat
hát már mindent leírtam kb.
Erre ajánlom
Csakis FR vagy 4X, Dirtre,Streetre sokat mozog, DH-ra nem jó a mozgása még olajcsere után sem.
Ennyiért vettem
bicóval jött
Csatolt képek
Marzocchi Z1 Sport RV  2008 első teleszkóp
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi Z1 Sport-ban milyen az olajpatron, mit gondotlok róla?
2 válasz
utolsó: 2014. ápr.
UMF Hardy3-ba RS PIKE vagy Marzocchi Z1 Sport freeride-ra?
3 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi Z1 Sport RV termékkel kapcsolatban: