Mozo R500 2002 első teleszkóp

106 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 23.300 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



16-30 (106 vélemény)
Rendezés

Zoli avatar
Zoli
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jó kis villa nem törik el, nekem bőven elég volt a 95 kilóm alá akármilyen nagy padkának nekitekerek ezerrel és ha nem kapom fel akkor is felmegy rá pedig mióta megvan se nem zsíroztam se nem olajoztam és hidegben is használtam még hóban is.
Hátrány
Nehéz és a gumi védő izé hamar elkopik, de ettől függetlenül szerintem nagyon jó
Tapasztalat
Szerintem nagyon jó előtte egy RM-120-as MOZO-m volt ami nagyon gagyin mozogtt, ez viszont eléggé chopperesítette a biciklim nagyon jó szerintem
Erre ajánlom
Aki még nem tudja mit szeretne csinálni de eléggé bevállalós.. én 80-90cm-t ugrattam max letörésről azt kibírta még úgy is hogy előre érkeztem.
Szerinted hasznos?

de avatar
de
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól néz ki
Hátrány
szarul mozog! törik mint a ropi! SHIT! MOZO
Tapasztalat
na hát úgy kezdődött hogy eltörtem egy rst gila+ t5-öt... rá 2 nappal megláttam az r500-at. kipróbáltam rugózás=merevvilla, súly=leszarom, kinézet=brutális. na vettem is egyet, kicsit tuningoltam a mozgásán -nagyon szépen mozgott- 1-2 napig csak hülyültem vele, dirt stb... kimentem egy homokbányába: ugráltam 2m es letöréseket, hangja nem volt... aztán az 5 méterest leugrottam és RECCS! a becsúszó kitört a vállból! szerencse hogy volt rajtam fullface, mert megfejeltem a lábat!
Erre ajánlom
vagánykodni
Szerinted hasznos?

gumikacsa kapitány avatar
gumikacsa kapitány
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős, szépek a matricák rajta:)
Hátrány
Nem átütős, nehéz, hidegben nem mozog Láttam törve
Tapasztalat
alapvetően jó, olcsó, erős kategóriájában elfogadható
Erre ajánlom
DH,Fr, Dirt
Szerinted hasznos?

Dani avatar
Dani
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól néz ki igénytelen.
Hátrány
Integrált csapágyas vázakba nem fajint.
Tapasztalat
Viszont semmi esetre nem ajánlanám.Eddig minden mozo amit ismertem eltört.Én is ripityára törtem.(kiszakadtak a válból a becsúszók)Mondanom sem kell h kórházas téma lett belőle.nem kívánom senkinek.
Erre ajánlom
Túrázni.
Szerinted hasznos?

balázs avatar
balázs
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
sokat mozog ! kurvaerős és jól mozog ! ha gyári cuccok vannak benne azokat nállam 3 hét alatt szétört oszt kellet egy két dolgot csinálni de már jóó! de az se mind 1 hogy 170 cm és 60 kg vok szal nyúzom rendesen
Hátrány
nehéz de dh és arra jó
Tapasztalat
jó kis teló csak nehéz sajna
Erre ajánlom
dhra
Szerinted hasznos?

PeterUFo avatar
PeterUFo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az előnye? Hát hogy brutálisan erős!!! Mindent kibír, de tényleg. Ahol más telók ripityára törnek ez vígan rugózik tovább. Olyan széles gumit rakhatsz be amekkorára csak pénzed van, irtó igénytelen és a nagyobb ütéseket jól kimozogja. Ha évente egyszer bezsírozod akkor megbízható működéssel hálálja meg a csekély gondoskodást.
Hátrány
Valamit valamiért. Az elnyűhetetlenség hátránya hogy nehéz. Nehezen indul meg (viszont ha megindul akkor már jó)és 5 fok alatt olyan mintha egy 3 kilós merevvillád lenne. Azoknak akiknek fontos szerintem az is hátrány hogy habár szépen van megmunkálva, elég otrombán néz ki.
Tapasztalat
Vegyél ilyen telót, és mindketten jól járunk! :D
Erre ajánlom
Aki kevés bénzből akar brutálkodni, tehát NEKED! (Az enyém eladó, műszakilag kitűnő állapotú, kicsit karcos tel.: 06-30-236-8994)
Szerinted hasznos?

zsolti avatar
zsolti
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól néz ki, sok tuningolási lehetőség, és nem vmi hajlékony...nekem 141mm t kimozogja:)))
Hátrány
a tuning miatt kifele nagyott koppan..télen befagy..rohatt nehéz
Tapasztalat
aki bicajozni akar és nem milliomos:d...célnak megfelel..ha ügyes vagy akkor ki tudod húzni rendesen:D ha azt akarod h jól mozogjon akkor elég sokat kell szervízelni:S..
Erre ajánlom
enyhe dh/dirt, fr, street stb...
Szerinted hasznos?

Pimpi avatar
Pimpi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Jól néz ki!!! Nagy,oda lehet vágni!!Tuningolásban sok letetöség van
Hátrány
Nehéz!!!!!!!! Ha tuningolod sűrűn kell szétszedni/takaítani!!
Tapasztalat
Kis tuningolással jól mozog és szerintem tiszteségesen kimozogja a 101mm-ert(tuningal 120mm-ert)! De ha elkezded tunungolni nem tunod abahagyni!!! Nagyon megéri az árát!! A 3kg első hallásra Sok! De ha belegondolsz ezért lehet odavágni, szerintem meg lehet szokni!!!!
Erre ajánlom
Akinek nincs pénze de bringázni akar!! Enyhe Dh.,Dirt,Street.....sbt.
Szerinted hasznos?

Ben avatar
Ben
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
jól néz ki,jól mozog
Hátrány
nehéz!
Tapasztalat
nekem nagyon jó!
Erre ajánlom
DH,Dirt jump,C.C.
Szerinted hasznos?

sanza avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó, erős, jól néz ki (relatív), a tuningolásában "nincsenek" határok.
Hátrány
Nehéz, nincs belőlle átütőtengelyes, 4 C fok alatt alig mozog.
Tapasztalat
Mozgás: egy pöppet nehezen indul meg, de ezt olajozással, zsírozással lehet orvosolni. Ennek lépéseit nem írom le, mert ez már lerágott csont. Ha már megmoccant nincs vele gond, elég lineáris, de ha valamelyik rugót - pl. a közepesen hosszút ajánlom - kicseréled benne egy keményebbre, akkor az út végén végén (kb 3-4 cm) kellően felkeményedik. Telóút kimozgása: Újonnan nem tudtam kicsalni belőlle a teljes utat, de ez is orvosolható olajozással. Hideg: Nállam az álltalános tapasztalat az volt, hogy +4 celsius fok alatt kezd el belassulni. Még hőmérőnek is használhattam volna! Ennek oka valszeg nem az, hogy a zsír megfagy benne, nem is a dermedés... meg hallottam ilyet, hogy az elasztomer megfagy, de ez a legnagyobb hülyeség, mert nincs is benne... A legreálisabb talán, az a verzió hogy a Magnézium hőtágulási együtthatója 5-ször akkora, mint a crómozott acél becsúszó száraké. (a wikipédián utánna néztem, télleg így van!) Szóval hidegben egyszerűen a magnézium jobban összehúzódik, mint a becsúszó, és ezért rászorul arra. Amikor már a persely elkopott benne és totál kikotyogósodott, akkor nállam is kezdett egyre jobban mozogni hidegben, viszont nem kotyogott annyira. Ez is nyílván a diletáció miatt van. Csillapítás: hát ami gyárilag van, az semmilyen. Később a tuningnál kitérek rá. Sártűrés: Ritkán használtam sárban, de nállam nem volt gond vele 2,5"-2,7"-os gumikkal. Tárcsafék: 160-as Deore még úgy ahogy elment, de 203-as Aviddal már erős problémák jelentkeztek. Kotyogósodás: agresszív felhasználás mellett nem kellett egy fél év sem, úgyhogy ha azt akarod hogy ne kotyogjon akkor minden szezonban csináltathatsz új perselyeket. Karbantartás: néha egy-két tuning miatt szét kellett szedni, amúgy ha van rajta gumiharang (és nincs szétszakadva), akkor elég fél évente átzsírozni, és megtörölgetni. Beállító csavar(ok): nincs vele gond. Bár gyárilag csak annyit lehet állítani rajta, hogy keményen, vagy mégkeményebben mozogjon. Tuningolás: - ahogy tapasztalt kollégáim mondanák: "Csak saját felelősségre!" - Alig láttam olyan darabot, amit ne tuningoltak volna meg valahogy. A legelső lépés: amint kihozod a boltból átzsírozod! Ekkor a pici rugókat, amik felkoppanás végett lettek beépítve úgy ahogy van kiszeded. Mivel vannak benne gumibakok, ezért a rugók nélkül se fog nagyot koppanni, inkább csak amolyan halk puffanása van, ha nagyon hirtelen rántod fel. Mivel nem emelted kintebb a becsúszókat, ezért nem is lesz gyengébb a villa. (és könnyebb pár grammal, ami a rugók tömege, de ez 3 kg-nál nem oszt, nem szoroz.) Mivel nem lesz annyira összenyomva a rúgó, ezért könnyebben is fog megindulni a mozgás. Ez eddig null forintból kijön, és 101 mm helyett kb. 120 mm-et moccan. Esztergáltathatsz még egy nyomórúd toldalékot (max. 27 mm hosszút ajánlok). Ha ennyit kiemelsz, azt még elbírja, de akkor ne ugorj csőröst! De nyomórúd toldalékkal és a felkoppanás gátló rugók békénhagyásával bátran használhatod. Toldalékot elég csak a rugó oldali szárba esztergáltatni, ez kb. 200 forintos költség. Toldalékkal kb 13 cm-t, toldalékkal és picirugó nélkül 15 cm-et moccan. Akarmelyik átalakítás a garancia elvesztését okozza, (ezt gondolom nem kell mondanom), de eddig ezek mind olyan átalakítások, hogy visszateszed a rugót, lecsavarod a toldalékot, és viheted is vissza ha valami gond van vele, és az Atyaúristen se mondja meg hogy belenyúltál. Csillapítás tuning: Olajos módszer: Nagyon pepecselős, sok pénz ha veszel egy olajpatront és lehet hogy nem is lesz kompatibilis, és ha úgy csinálod meg hogy ne eressze az olajat, akkor sokat kell vele bajlódni. Volt szerencsém kipróbálni egy ilyet, amibe egy komplett olajpatront tett bele egy rider, amit egy használt telóból szedett ki. Amúgy egész jól viselkedett! Levegős módszer: sokkal jobban tetszik, párezer forintból kijön. Először is a levegős oldali szár aljába a csavarok alá be kell tenni egy tömítést + a felső kupak köré is. Egy tömítéstechnikai szaküzletben 150 forintért veszel 2 tömítőgyűrűt. Nem árt ha olyan helyre mész, ahol tudnak nyomáspróbát csinálni, és vidd a telót is. Ha kb 5 barig lehet fújni bele a levegőt, akkor már jó de pár összenyomkodás után kb 3 bart fog megtartani. Ez a csillapitáshoz épp optimális lesz. Az elkészítése a következő: venni kell egy (vagy 2) féligáteresztő szelepet. A levegő oldali szár tetején a kupakot kicsavarod, és kifúrod. Fémragasztóval beleragasztod a szelepet, úgy hogy kifelé eressze a levegőt, de befelé ne. Ekkor ha összenyomod, a levegő kimegy, de nem tud egyből visszaáramlani, ezért lassab lesz a visszaút. Ha olyan szelepet veszel, ami állítható, akkor még változtathatsz is a csillapításon. (csodát azért ne várj tőlle, legfeljebb van vagy nincs) Ha egymásmellé teszel be 2 szelepet, akkor a befelé áramló levegőt is tudod majd szabályozni. Nem lesz olyan, mint egy levegőpatron, de a gyári megoldásnál nagyságrendekkel jobb, és pár ezer forintból kijön. Viszont a szelepek, meg a fémragasztózás már mind olyan, amit nem tudsz visszacsinálni egy mozdulattal, úgyhogy garancia ezzel tuti elvész. (viszont tuti nem lesz tőlle gyengébb) Gumiharangok: sok mindenkinél láttam, hogy leszedte, pedig nem tolja le olyan jól a port, hogy ne férjen el rajta. Hamar szédszakad, ekkor tű és cérna... Meg kell varni, és nincs vele gond! Ha valakit nagyon zavar, és nehéznek tartja, akkor vegyen rá "szpídsztaffot" (vagy hogy is híjják). Sokkal nem könnyebb, mosógépben mosható, és nem szakad olyan könnyen. Viszont drága. Súlycsökkentés: egy agyament ötletet hallottam, amit szerintem R500-nál még senki nem próbált ki, talán érdemes lenne: féligáteresztő szelep helyett ugyan úgy mint a levegős csillapításnál leírtam egy egyszerű biciklitömlőből kiszedett motorszelepet kell használni, és a vidámpark előtt ácsorgó lufisnénit meg kell kérni, hogy nyomja tele héliummal! Azért elszállni nem fog:) Ha valaki megcsinálja lécci írja le nekem hogy hány gramm volt előtte, és utánna! Finomabb mozgás: rugó elasztomer rendszerűre történő átalakítás, esetlegesen rugócserével. Akkor érdemes próbálkozni vele, ha van egy nem használt/trapárament telód. Plussz pénzt azért nem adnék ki érte. Ezenkívül még sok utólagos átalakítást láttam, de egyrészük halvaszületett ötlet, vagy nem tapasztalható lényegi változás, úgyhogy azokat ne írom le. "Lehet másról is írni" rész: Több mint 3 évig használtam, és a súlya ellenére jól kijöttem vele. 3 év után a csajomnak adtam, aki kinőtte az R200-asát és azóta is nyúzza. A Fireball-t épp kellő szögbe emelte, álom volt vele bunnyzni. Kezdeti lomhasága, és keménysége tuninggal orvosolható, de nagytárcsával ne használd. Hideg: hmmm... Ez ellen nincs mit tenni. Télen van egy 3 kg-s merevvillád. Végszó: nállam nem tört, nem repedt, pedig nem kíméltem. (2 össztelós váz purcant ki alatta) Már ránézésre is erős! Ha lenne belőlle átütős ~30e Ft körül, akkor tuti olyat vettem volna a Manitou Stance helyett.
Erre ajánlom
Szűk pénztárcájú magyar ridereknek, akiknek van egy kis műszaki érzékük ahhoz, hogy rommátuningolják.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tomi avatar
Tomi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó. Bírja viszonylag. 2.7es gumi tuti belemegy. Igénytelen, elég néha bekenni a becsúszókat egy kis olajjal, és kész a "tisztítás". Sárral nincs problémája.
Hátrány
Nehéz. 1 év alatt kotyogni kezd, csavarodik. A csillapítást úgy lehetne megfogalmazni, hogy elvesz az ütés erejéből. Kis lökéseken meg se moccan, nagyoknál koppan. Hidegben rendesen 2 állapot van: meg se moccan, koppan.
Tapasztalat
Hát arra jó tényleg ha éppen nincs zséd, de azért nem szeretnél egy évet várni, és megveszed, és használod.
Erre ajánlom
Akinek nincs pénze, de nem szeretne egy évet kihagyni. Street kizárva, ahhoz nagyon nehéz.
Szerinted hasznos?

Fecka avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nekem a mozgása finom főleg nyáron,és a 12es utját is kimozogja és még soha nemkoppant,pedig én 80kg srácvok!!Nekem nagyon megfelel akinek meg a súlya zavarja nevegyen ilyet,nekem egyáltalán nemgond!Jólnézki tecik hogy ilyen vastag!Igaz havonta egyszer nemárt szétszedni azt ujra zsirozni de enyit megér!
Hátrány
Télen kicsit nehezen mozog,de hát hidegvan!és egy minimálisan csavarja a tárcsa a telót de ez melékes ,ha nembirja ugyis eltörik de szerintem erre nemfogsorkerülni!
Tapasztalat
Szerintem nagyon fasza kis teló van előnye hátrány de semmi sem lehet tökéletes!!!Nekem megfelel!Pedig keményen gyüröm neki kapja az érzést bőven!
Szerinted hasznos?

M avatar
M
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Acél váll, acél becsúszó, acél villanyak. Ezérterős legalább. Mozo feeling :D
Hátrány
Nehéz de nem baj mert a levegős csillapítás, (ami sűrűn beragad és ezért nem venni észre) miatt könnyü kirántani és bunnyzni
Tapasztalat
Tartalék telónak jó. ÁLLTALÁNOS TUNNING MINDEN MOZOT JOBBÁ TESZI!: 1 Bringát fejreborítod 2 kicsavarod az alján a 2csavart 3 stucnira v kormányra rálépsz és felfeléhúzva lerántod a külső szárat 4 letőrlőd a becsúszót és leszeded a gumiharmonikát 5 Sűrű grafitcsírt beleraksz a külsőszárba 6 visszahelyezetd a becsúszókra a külsőszárat ( a nyomórudak nem találják meg maguktól a lyukat ezért vékony csavarhúzóval kell nekik segíteni) 7 mielőtt a helyükön lennének beleöntesz valami híg olajat mind2 oldalon a lyukakba hogy belefollyon 8 beleigaíztod a lyukakba a nyomorúd végét és betekered a csavarokat 9 Menny bringázni vele és sose félj szétszedni mert kurvaprimitív. Papád is összetudná rakni! Ha kb 12cm-t mozog és elfogadhatóan (mozosan) mozog, jól csinálltad! :D viszont hetente meg kell ismételni attól függően hogy mennyire poros/száraz a becsúszója Hajrááá!!
Erre ajánlom
amikor valami ujjat akarsz kipróbálni de parázol hogy meghúzod a drága telod becsúszóját, ekkor előkapod a mozot és jól odavágod párszor de a mozo bírja és ugyse baj ha karcos. Akár a becsúszó is karcos lehet! (a szimeringet ugyse bassza szét (jobban :D))
Szerinted hasznos?

máté avatar
máté
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Na. Ahoz képest ,hogy olcsó elég jó. Tuning után nem rossz! Nem kell sokat tökölni vele... Ha az alattam levő véleményeket elolvasod egy MIKE nevű fazon leírta a tuningot töviről hegyire. Csak legyen kedved azt a 'könyvet elolvasni... ;-)
Hátrány
Gyárilag koppan, zörög, csattog, csörög és keveset gányul mozog. Szétszeded bezsírozd és a mozgása jobb lesz. De télen halálkemény. NEM MOZOG!!!!! Csinálhatsz vele bármit.
Tapasztalat
Nyáron elmegy. Télen no mozgás. Váltakozik a hangulata. Egyszer pocsék egyszer finom... Bele megy minden mocsok. Folyton zsírozni kell, nehéz mint az állat, gigavastag és mégis láttam má 1 párat 6felétörve...
Erre ajánlom
KEZDŐ street dirt szerintem vidékidéhá 1,5 m letörésig
Szerinted hasznos?

mike-rider avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem bárki bármit mondd jó hogy van ilyen teleszkop. Amikor elkezd valaki bringázni és mondjuk nincsen kapásból 200 000Ftja hogy mindenből a legjobbat rakja rá! Amugy meg ha nézzük hogy mozog gumiharmonikanélkül és olajozva 120mm-t az nem rossz.
Hátrány
Szar szimering, Állítócsavar majdnem kilőtte a szemem! szedd le előre ugysem ér semmit! Hidegbe bemerevedik. Többnyire nem működik bennük a csillapítás. De ha kiszeded és megtisztítod a sűrű ragadós csírtól akkor jó lessz.
Tapasztalat
Amikor 2éve kitaláltam hogy komolyabban akarok bringázni és már tudtam hogy PolarXet akarok akkor nem tudtam milyen telót vegyek. Azt se tudtam hogy milyenek vannak. Aztán rábukkantam a neten egy képre. Nétem hogy ez baszottnagy jónak tűnik. Betelefonálltam az 1ik boltba és mondták hogy van. Kurvaboldog voltam. bementem és megvettem 25ért. Mire hazavittem elzsibbadt a karom. :D 1,5évet használtam. Szarrá tunningoltam. 10L olajat belenyomtam már és több kiló zsírt is. Ujj alkatrészeket raktam bele meg minden. Én mozopárti vagyok. Jó hogy van MozoR500!
Erre ajánlom
Kezdőknek akik még nem tudják mijen stilust üzzenek, csak azt tudják hogy bringázni akarnak.
Szerinted hasznos?

16-30 (106 vélemény)
Rendezés
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mozo R500 termékkel kapcsolatban: