Elso ujonan vasarolt telom.Valamit tud:)
Elotte Manitou Kingpin volt, azzal nem egy kategoria a Domain 318, ket 888 rv,azoknal konyebb,de nem mozog olyan finoman, cserebe allithatobb:)
2700 gram vagatlan nyakkal,180 mili ,tag hatarok kozott allithato visszaut, 10 fokozatu kompresszio.
Igazabol sokmindenre hasznalhato,amtol kezdve FR DH ig, vagy endurora is, testsulytol stilustol,es penztarcatol fuggoen:)
Minosegi kidolgozas,van benne anyag, megsem konehez,a becsuszok feleletkezelese tartos.A beallitocsvarok eloxalt alubol vannak, konnyen elerhetoek,hatarozottan kattannak.Annyira jo a szimering, hogy 11 honapos korara, mindnnapi hasznalat mellett sem ereszt olajat,s koszt be.A perselyeket is tartosnak erzem,semmi kotyogas nincs,a felsok hasitottak,az olaj tud aramlani.
A gyorszaras Maxle atutotengely brilians:) pont.A villa valamennyire rugalmas,180 milimeteren,osszebhuzva ez merseklodik( most u turn rugo van benne)
203as Code nem csavarja nagyon,eleg merevnek talalom.A megindulas nem Marzozan finom,15 fok alatt ez hatvanyozottan igaz.nulla fokorul meg nehezebben indul,de megszokhat.Kozeptartomanyban nagyon szepen mozog,vegere kelloen felkemenyedik.
2-3 havonta labban olajcsere, felevente a patronban 200 mili 5w olaj szukseges.Otthon siman szerelheto, minden nagy, es tartos anyagokbol van, pofonegyszeru.
Az alo becsu elonyosebb lenne,mert igy jo negyedkiloval nehezebb,de olcsobb is:)
Egyeseknek eltort a lab alja, allitolag javitottak a technologian.
Nincs belole Solo Air,szerintem jo lenne.Kicsit nehezen indul, a hideg azert belassitja rendesen( azert Motorex olajjal meg nem probaltam,lehet jobb)
Kb a Marzo 55 es 66 Rcv kozott van,sulyban, merevsegben, es arban is a Rock Shox Domain 318.Kinek mi jon be.A Travis 170es volt meg ez akategoria, Lyric neven alu becsuszokkal, es kerfele kompresszioallitassal joval dragabban kaphato.
Nehezebb embereknek Am, Fr Enduro, konnyebbeknek Dh, durva Fr is siman, szerintem birja, de arra figyelni kell, h ne koppantsd le( inkabb 20 mili olaj a labakba,es kicsivel tobb kopresszio.)