Testsúlyhoz állítható a 2 levegőkamra segítségével (testsúlyhoz rendelt nyomásértéktáblázat a bal lábon!) Visszaútcsillapítás állítható (fém fejjel), poplock karral a kormányról merevíthető a villa (villavállon csatlakozás szintén fém). Becsúszószáron mindhárom rugóútbeállításához (80, 100, 120mm) ott a 30%-os beülésjelző, csak ránézel, és tudod, hogy megfelelő-e a beállítás.
160-as féktárcsával és a 65 kilómmal nem csavarodnak a Reba RL 32 mm-es becsúszói.
Bár van benne műanyag (+/- légkamra zárókupak és a légkamra rögzítő), az is minőségi, és igényes kialakítással került bele.
Fékbowdenrögzítő van, csavaros.
Egyelőre meleg tavaszi időben próbáltam, útjának 80%-át mozogta ki földesúton.
1 év után (állásában!) már repedeznek a szimeringek.
Nagyon takarításigényes ez a Rock Shox első teleszkóp, minden használat után becsúszókat letörölni kötelező. De a vevő is legyen igényes, ha már ilyet vesz és ennyiért.
Külön teleszkóppumpát kell hozzá venni, vagy eljársz szervízbe, ha szükséges.
Drága. Így is olcsón vetttem, nem sír a szám, de attól még drága a Reba RL.
Használatan vettem, 1 évet állt egy kirakati bringában, és kiszerelték, tehát nullkilométeres.
Bár nincs rajta sárvédő rögzési lehetőség, az SKS gyárt bele passzoló rögzítőszettet, villanyak aljába valót.
Eddig RST Gila TNL 100 teleszkópom volt, nem említhető egy lapon a két teló...
Tökéletesen mozog, testsúlyhoz állítható a lábon található táblázat alapján.
Nagyon igényes kialakítású teleszkóp, és könnyű (másfél kiló körül)
Hátránynak írtam, hogy drága. De meg is éri az árát!
Túra, XC