- könnyű (~1600 g)
- tömegéhez képest elég merev (185-ös tárcsa / 70 kg)
- sok állítási lehetőség, állítható rugóút
- finom mozgás
- levegőt eddig még nem eresztette
- Nincs az a porszemet-is-kimozogja érzés, ennek ellenére sehol nem éreztem még durvának vagy kevésnek a mozgását.
- Többi RS-hoz hasonlóan ennek is bordás a hídja hátul, ahova remekül befér a sár, mondjuk ez engem egyrészt nem érdekel, másrészt nem szoktam sarazni :)
Az én villám 2006-os, tavaly jutottam hozzá alkalmi áron, gyakorlatilag új állapotban, nem lehetett nem megvenni. Azóta kb. 6-800 km-t tettem bele a legnagyobb megelégedéssel. Dual Air, finom mozgás, szépen dolgozó szimmeringek. Beépítés előtti első szerviz alkalmával ki is vettem a spacereket, így lett 120 mm rugóutam, úgy érzem, nekem az jobban passzol. CC-re, szolid AM-re használom, 70 kilóval szerintem nem fogok kárt tenni benne. A remote lock a kar kattintása után akkor zár ténylegesen, ha 0 berugózás környékén van a teleszkóp, ez 10 mm-nél nagyobb sag esetén annyit jelent, hogy ki kell emelni az elejét lockoláshoz. Lógatva tárolom a bicót, a csillapítóoldal tetején volt már, hogy jelent meg olajcsepp. Ez a floodgate állítókupakon lévő O-gyűrűnek köszönhető, hamarosan cserélve lesz.
A design már totál szubjektív dolog, de nekem ez a kedvencem a Rebák közül. (hányok az új RS-ok egyenkinézetétől).
Összefoglalva én úgy érzem, megérkeztem A Teleszkóphoz, ennél jobbra, könnyebbre hobbi ridernek, de még alkalmi versenyzőnek sincs szüksége szerintem. Imádom!
CC minden mennyiségben, ha könnyű vagy, All Mountain is mehet, baja biztos nem lesz.