Használtan vettem, szerencsére bevállt a dolog.
Atomfinom mozgás, U-Turn-ös útállítási megoldás (10-13 cm). A 2 légkamra miatt agyanszabályozható karakterisztika. Igazi hidegben nem mentem még vele, de nem várok tőle jelentős változást. Csillapítás tág határok között szabályozható ( mármár túlságosan is, durva amikor a nyuszis végállásban 3 mp amíg visszamegy ). Bírja a dagonyát, nem hagyott még cserben. Levegőt nem eresztett idáig 8 hónap alatt. Kotyogósodást nem tapasztaltam, karbantartás egyelőre a becsúszók törlésében merült ki, de hamarosan érik egy olajcsere is. Tudásához képest rendkívül könnyű, 1740g.
A levegős telók érzésem szerint sosem mozogtak úgy, mint rugós társaik. A szimmeringek letapadása miatt nem mozogják ki a 'faleveleket', de pl egy apróbb kavicsot már igen:).
Hosszú betonlejtőkön való fékezésnél vettem észre, h a villa alsó szára 2-3 cm-t is beremeg előre hátra, nem tudom mennyire normális ez, illetve mennyire a villa hibája:S
Számomra optimális levegővel (90 PSI fent, 95 lent) kb 4mm-t beesik a villa a teljes útból ( SAG kb 2cm ).
Útállító tekerentyűvel 3.5 fordulat az útállítás, ami okés h nem túl fárasztó, de a legkirályabb az lenne ha ezt a kormányról is lehetne csinálni.
A loclout bovdenháza tropára ment.
Legközelebb is Revelt veszek:)
Kicsi fullykba, all mountain, erősebb CC gépekbe, bármilyen terepen való közlekedésre...
Durvább dirt-re, illetve DHra azért már nem ezzel mennék, de lehet azokat is bírná:)