Szépen jár
Csendes
Nem tapasztaltam ilyet
180-as tárcsával használva XC-re tökéletes. Egy kicsit túlfújom a gyári adathoz képest, ettől feszesebb egy picit.
XC-re, vagy laza DH-ra simán, ha nem túl nehéz az ember. Az én 60 kg-omból indulok ki :)
Szépen jár
Csendes
Nem tapasztaltam ilyet
180-as tárcsával használva XC-re tökéletes. Egy kicsit túlfújom a gyári adathoz képest, ettől feszesebb egy picit.
XC-re, vagy laza DH-ra simán, ha nem túl nehéz az ember. Az én 60 kg-omból indulok ki :)
Nekem a hidegben sem volt vele bajom, szépen kimozgott mindent.
Még nem tudtam lekoppantani, Bár nem is az a kategória amivel 2-3m-t ugrik az ember...
Becsúszó nem kopott, mert neoprém takarás volt rajta. :)
Tárcsafék nem csavarta-160mm
Lock-olható!
Évente egyszer szervizelés, és pöpec midnen.
A szelepzáró kupakra, kézzel nehéz ráfogni, de egy rongy és egy fogó csodákra képes. :)
Mozgása kiválóan állítható, és nagyon jól be tudtam lőni.
Nagyon szép hangja van :) :) :)
Dirt/lépcsőzések
Minden amit kinézel egy szimplavállasból, ésszel!
A felső állásba érkezve hangot ad, de jelentéktelen.
cc
Rendkívűl jó állítási lehetőségek!
Nem kotyog ,masszív ez a Rock Shox első teleszkóp!
Nekem a 100mm ki mozogja rendesen!
Gumimérettől rüggő a sár/hó el fér-e nekem 26x2.25 van rajta van mellette bőven hely még!
A be állító csavarok hiába müanyakor szerintem rendkívül erősek, jól bírák!
203mm féktárcsával nem igazán lehet használni mert csavarja, legalábbis az én 80 kgommal!
Tökéletes működés, ki mozogja az útját rendesen, remekül lehet emberhez állítani!
203 mm-es tárcsával is használtam de az túl nagy hozzá nem ajánlom!!!!! 160 mm-est tettem vissza ezzel tökéletes, nem csavarja a villát!
Város, túra, hegyi túra, kicsit gyengébb zúzásra könnyű súlyú eberrel!
Bár még csak négy napja van meg a Tora 318 Solo Air azóta 100 km-t mentem vele, egyelőre ennyi a tapasztalatom ezzel kapcsolatban, majd szerkesztem, ha okosabb leszek belőle...
Tipp: Mint általában a teleszkópoknál, a kopó, mozgó dolgoknál ennél is érdemes odafigyelni, hogy sűrűn letöröljük a koszt a teleszkópról. Egyelőre ennyit tudok javasolni
Enyhe terepre, XC, városba az úthibák túlélésére...
Egyik fő előnye számomra a súlya (2.13Kg) ami mellé kellő merevség párosul.Előzőleg egy Dropoff villát használtam, de ez nagyságrendekkel merevebb minden irányban.
Avid tárcsafékkel használom, ami egyáltalán nem csavarja, a 2.125 Hutchinson gumi simán elfér.
Hátrányát nem igazán tapasztaltam, talán ha Post Mount tárcsafék felfogatása lenne, azzal tutibb lenne, de ez már csak kukacoskodás :)
A csillapítás állítására szolgáló csavart pillanatok alatt elhagytam.
Elsősorban túrázásra használom, de azért kap sarat, havat is egész évben, működése még nulla fok alatt is megfelelő, a nyomást nem eretszti, pedig én a súlyom miatt (88kg) kb 8 bárral használom.A rugóút bellüről távtartók ki-be pakolásával akár otthon is állítható, bár ehhez szét kell szedni a villát :) Amúgy a karbantartása gyerekjáték, olajcsere akár a konyhában is megvan(ha a konyhatündér engedi), a Rock Shox honlapjáról le lehet tölteni a szerelési útmutatót.
Terepre bárhová, de azért nem DH-ra, bár ez szerintem a felhasználó súlyától függő :)
1szezon után csak jót tudok róla mondani..
finoman és végig kimogja azt amit kell neki. csilapítása nagyon baba. tárcsafék nemcsavarja. összeségében nagyon jókis telo :))
Mennyire finom a mozgása? Mocskos finom a mozgása:D
A telóutat végig kimozogja? Igen...
IS-a a test fék felfogatása ami azért tovább gyengíti a villát még +2 csavarral.
Amúgy nincs neki....
Szerintem jó vétel volt főleg 46-ért!
Meg hát szürke ami azért ritka.... sztm.:D
Első sorban xc.
Én azért vettem, mert az eredeti teló a salamanderemben eléggé gázos volt. Csörgött-csattogott-lógott-kotyogott, jobban, mint ahogy egy RST-nek kellene, verte a kormánycsapágyat, de legfõképp szinte merevvillaként viselkedett. Az árát sokallottam (a magamhoz mért értékrend szerint), de normális telót a termetemhez nem tudtam volna olcsóbban venni, merthogy a gyártó 70-85 kg-s emberekre tervezi a telóit alapból...állítólag. A fájdalomküszöböm majd kétszeresét költöttem rá (ezért a 3 répa). Szerintem nem lesz baj vele amíg meglesz a bringa is maga (ha rajtam múlik, örökre:)).
A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.
1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.
1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.
A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.
| Kérdések | Statisztika |
|---|---|
| Rock Shox Tora 318 Solo Air 30-40 mm-t mozog |
4 válasz
utolsó: 2013. okt.
|
| Rock Shox Tora 318 Solo Air telónak állítható-e a rugóútja? |
4 válasz
utolsó: 2012. júl.
|