Mindig is tetszett a Tora, ár érték arányban szerintem az egyik legjobb villa.
Rugóút állítás nagy találmány, útviszonyoknak megfelelően frankón be lehet lőni. A gyári (piros) rugó az én súlyomhoz (77kg) pont megfelel, kihúzva 120mm tudok kihozni belőle. Szépen mozog, hasonló kategóriában nincs tapasztalatom, előtte egy Judy XC használtam egy Polaris vázban volt, ahhoz képest egy álom. Baromi merev, először 160, a jelenlegi vázban 180mm tárcsával használom, atomstabil.
Szerintem tök jól néz ki.
Egyelőre nem igazán tudok hátrányt említeni. Amit sokan emlegetnek, az a Tora 318 U-Turn tömege, de nekem könnyen felugrik egykerékre :)
Jó áron sikerült hozzájutnom, az előző tulaj nem sokat használta, nehéz volt a gyári rugóhoz. Mikor beszereltem, akkor döbbentem rá mennyi különbség van egy játékszer és egy normális villa között. Érdekes kis fémes hang jött belőle az elején, úgyhogy rászántam magam egy kis szervizelésre. Magam csináltam, nem olyan vészes, de oda kell figyelni! A gyári olajmennyiség hagyott némi kívánnivalót maga után. Összerakva, gépkönyv szerinti viszkozitást és mennyiségeket betartva csodálatosan működik, és megszünt a fémes kopogó hang. Szimeringek jól zárnak, nincs folyás. Bringázás után minden esetben megtisztítom a becsúszószárakat, ennyi törödés a minimum, amit megérdemel. Dagonyázni nem igazán szoktam, úgyhogy saras tapasztalatom nincs. Ennél a típusnál már a becsúszók felső menetes kupakjai fémből vannak, piros pont.
Élvezkedős bicajt faragtam belőle, egykerék, light-os erdős lejtőzgetés. Biztos jó másra is, ésszel használva, karbantartva nagyon sokáig kiszolgálja gazdáját.