Rock Shox Tora 318 U-Turn első teleszkóp

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Co-Fi avatar
Co-Fi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
32mm átmérőjű becsúszó=> masszív, merev, nem csavarodik. U-Turn: 85-130mm rugóútállítás. Bazi kerék is befér. mm pontosan kimozogja amit kell neki. MotionControl(lock), visszaútcsillapítás(olajos)
Hátrány
Kissé talán jobban ereszti az olajat mint anno a Pilot. Nehezebben is indul meg. Nincs floodgate adjuszt a MC-ban. Kissé súlyos. Ronda színe van(ez persze szubjektív), ráadásul matt(babakék) emiatt minden szennyeződés ordít rajta.
Tapasztalat
Én meg vagyok elégedve vele. Ennyi pénzért ez nem rossz. Ha belegondolsz, hogy ennyiért vehetsz egy PILOT SL-t (csak 28-as átmérő) ez jó vételnek számít. Idáig kb 250Km-et tekertem vele, de semmi különösebb bajom nincs vele. Kissé szokatlan a levegős Pilot után, hogy jobban megérzem a kissebb egyenetlenségeket, de a +30mm rugóút, és a merevebb villa vígasztal. (A Pilotot úgy elhúzta az Avid BB7 203-as fék hogy a tárcsarögzítőcsavarok belekaptak a villa aljába.) Ez meg meg se mozdul.
Erre ajánlom
XC; lájtos ugribugri, de csak 60kg alatt. Szerintem CrossCountry-zni naon jó legalábbis, ha nincs pénzed valami felsőbbkategóriásra.
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

80-130 mm


 
rugózás:

acélrugó (U-Turn)


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

4130-as vékonyított falú acél


 
külső szár:

magnézium


 
váll:

kovácsolt üreges 6061 T6 alumínium


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

van (U-turn)


 
lock-out:

van


 
további beállítások:

külső kompresszió csillapítás


tömeg:

2221


 
ajánlott felhasználás:
  • cross country

  • all mountain


Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Rock Shox Tora 318 U-Turn csere vagy nem csere?
7 válasz
utolsó: 2016. jan.
Új Rock Shox Tora 318 U-Turn az út felénél kattan.Mi lehet a gond?
6 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Tora 318 U-Turn termékkel kapcsolatban: