RST Gila AET első teleszkóp

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 43.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Anderson avatar
6 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
A mozgása finom, sztem nagyon jó teló, útját kimozogja, hidegben még nem próbáltam, de ha kipróbáltam még írok. Nagyon jól csillapít, alig érzem magam alatt a kátyúkat. Tárcsával nem próbáltam, tehát nem tudom, hogy csavarja-e. Nekem eddig nem eresztette a levegőt (KOPP KOPP KOPP) Tehát én szeretem! :-D
Hátrány
Ninnnnnnccceeeen
Erre ajánlom
Én XC-re használom, tehát arra.
Ennyiért vettem
Bicóval együtt volt (54e)
Szerinted hasznos?

Ákos avatar
Ákos
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Tapasztalat
A teleszkópnak súlyos tervezési hibája van. A hibára akkor jöttem rá amikor meghalt újra a levegő patron és vettem egy újjat meg egy új rúgót a másik oldalra. A hiba az, hogy a patronfelöli oldalon a a patron becsúszó szára nem kapcsolodik sehova csak úgy van mert a távtartó a végén nem illeszkedik sehova. A megoldás a távtartót le kell venni és ahoval "elvileg illeszkednie kéne a távtartónak azt a rész le kell vágni (ki kell mérni hogy mekkorát) és a lyuk szélességét megnagyóbítani ezáltal mostmár passzolni fog. De még a szivacs gyűrűket is el kell távolítani a telo becsúszo száráról elvileg 3 van. Ezekután már jó lesz mert eddig a teló ha lekoppant akkor a felütő baktól kb 1-2 cm-re volt és az a nagy hang az bizony a patron hangja. Magyarul a patron tönkre menésének az oka az hogy ferdén van benne a teloban és nem illeszkedik sehova használat közben megfeszül a patron becsúszó része és szét rázza magát a patront meg a tömítést is.
Szerinted hasznos?

Ákos avatar
Ákos
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
A mozgása jó az árához képest A telóút az szerintem nem 80mm Hidegben beál Csillapítása nem rossz de azért érzem a terepet alattam A sarat utálja belemegye eltömődik, egy saras verseny után 3000 pénz a tisztítása Tárcsával nem tudom hogy bírja A levegőt elég szépen ereszti, havonta lehet pumpálni, és nem árt ha van az embernek pár levegő patron mert szereti megadni magát a tuloldalon a rugóról ugyan ezt tudom elmondani. Kemény terep után kotyog Rendszeres karbantartást igényel folyamatos tisztítás és zsírzást a beálító csavarok lehetnének jobbak is már hagytam el párszor csavart
Hátrány
hidegben beál a rugó pocsék a patron szintén a tömités nagyon rossz mert egy durvább használat után jön ki belőle a zsír
Tapasztalat
A mozgása jó az árához képest A telóút az szerintem nem 80mm Hidegben beál Csillapítása nem rossz de azért érzem a terepet alattam A sarat utálja belemegye eltömődik, egy saras verseny után 3000 pénz a tisztítása Tárcsával nem tudom hogy bírja A levegőt elég szépen ereszti, havonta lehet pumpálni, és nem árt ha van az embernek pár levegő patron mert szereti megadni magát a tuloldalon a rugóról ugyan ezt tudom elmondani. Kemény terep után kotyog Rendszeres karbantartást igényel folyamatos tisztítás és zsírzást a beálító csavarok lehetnének jobbak is már hagytam el párszor csavart
Erre ajánlom
Hobbi szintű cc-nek versenyre egyáltalán nem mert anyagias a telot karban tartani Első javaslat a rugot kidobni helyére egy keményebbet és akkor lehet a levegőpatront 3-6 bar-on használni. (nekem sikerült 18 bar-on leütni állóhelyzetben a 62 kg-mal.)
Szerinted hasznos?

Vasi avatar
Vasi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó és jó volt tavaly!!!!
Hátrány
Hideget nem szereti!!! Ja és nagyobb ugratásnál mindíg elszáll a levegőpatron!!
Tapasztalat
Nekem már 4 levegőpatron volt benne abból 3 tönkrement és van most benne 1 vadi új!!!
Erre ajánlom
Sima ccre ajánlom mert én inkább street, freeride és ccre használom de csak a cct bírja:((((
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bencebike avatar
Bencebike
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Végül is szinte hidegben használtam,de szobában tartom,és fent kicsit nyomogattam.jól,állítható,jól mozog.Kimentem már melegben is,nagyon jol mozog!Lejtőn 50nél alig éreztem a bukkanókat!!Brutál kinézet!
Hátrány
Nem birja a hideget.
Tapasztalat
VEGYÉTEK BÁTRAN
Erre ajánlom
Mindenkinek,aki aránylag olcsón akar jó telót venni(44000körül)
Szerinted hasznos?

Brew avatar
Brew
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Megbizhato,nem pattog ossze-vissza,jol allithato.
Hátrány
Kicsit nehez,de nem vagyok versenyzo,szoval nem erdekel.
Tapasztalat
Nekem eddig kitunoen mukodott,meg 40 koruli sebessegnel,eleg meredek,koves lejton is szepen mozgott,nem ugralt.
Erre ajánlom
Olyan turazoknak akik szeretnek jokat dongetni a lejtokon.
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Gila AET termékkel kapcsolatban: