RST Gila T4 első teleszkóp

41 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 28.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




93boborjan avatar
35 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát sokat gondolkoztam ezen a kérdésen , az irányadó kérdéseket is elolvastam 3x-or de semmire nem juttottam ugyhogy nyugodt szívvel jelentem ki hogy ennek a teleszkónak nincsenek előnyei!
Hátrány

a leg botrányosabb hogy nem rozsdásodik, kopik vagy valami, NEM ez a teleszkóp bizony ROHAD méghozzá nem gyengén!

 

esőben gyakran kénytelen vagyok tekerni és a víz valahogy bejutott a teleszkóp belsejébe majd elkezdett rozsdásodni késsőbb rohadni NEM VICC  (!!!).

A nem működése érezhető volt ez abban nyilvánult meg hogy amikor ráültem a bringára a teló ezzerrel bezuhant és ott maradt amíg vissza nem rántottam a bicó elejét...

A feszítő csavar féleség a tetején: először le esett a kupak, majd ketté tört az egész műanyag szerkezet.

Az egész annyira gyenge hogy kerék nélkül simán össze tudod  érinteni a lábakat majd vissza feszíteni...

Amikor jött a megváltás (dj3) akkor rávettem magam, hogy szétszedem és megvizsgálom ezt a precíz tárgyat. Na csak akkor láttam, hogy bizony az egész SZÉT VAN ROHADVA , az alján valami szivacs volt ami nem tom hogy de szanaszét volt szaggatva (szerintem a rúgó műve volt, de itt már semmi sem biztos.)

A lábakból dőlt ki a rozsdás víz, nem olaj vagy valami mittudom én mi ... rémes!!!!

ja hát szétszedni sem volt egyszerű mert a már említett állító csavar megvolt halva és nem tudtam kitekerni.

 

hidegben nem mozog, a matrica lejön, ocsmány a becsúszó (ami szintén rozsdásodik) a nap kiszívta a váll színét és feketéről csodás lila lett na ilyet én még nem láttam! Aztán meg minden műanyag!!!

Tapasztalat

ez egy szégyen teleszkóp

 horror az ára, a teljesítményéhez képest még nekem kéne pénzt kapni a boltban hogy elviszem végre a sarokból

rst=lst

Erre ajánlom

dh/fr - Túl gyenge

street - sztem az első 360 -nál ketté fog törni

dirt - én nem ajánlanám

city - még ez is kizárva mert ha nem is kap akkora durvulást mint dh-n a víz/eső ugyan úgy kinyírja!!!!

SEMMIRE NEM JÓ!!!!!

Ennyiért vettem
bicóval jött...
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Gila T4 termékkel kapcsolatban: