Ha meg van olajozva akkor rendesen mozog ez a RST első teleszkóp
max 105mm rugóutat sikerült kihozni belőle, átlagban 50-60mm-t mozog
nekem a 185mm-es avid bb7 tárcsafék eddig semmit nem csavart rajta
még nem kotyog, nem tört el és nem csavarodott meg egyáltalán
jó karbantartással kb 1 hónapig kibírja az RST Omega T6
nagyon egyszerű konstrukció ezért bárki szétszedheti és karbantarthatja egy alap szerszámkészlettel
viszonylag könnyű így a trükköknél ez előny(amiknél fontos a súlyelosztás)
a rugóelőfeszítő csavar nem sokat ér
a lockout kormányról volt állítható de pár hónap után letört szóval az egészet leszedtem
a szimeringek 2 év után már elég megviseltek, rá is férne a csere de egyelőre marad
valószínűleg a zsíros rendszerű kenés miatt dermed meg hidegben és mozog nehézkesen
nem tom miért kell ennyire leszólni, nem is olyan rossz teló AZ ÁRÁHOZ KÉPEST
egy SR Suntour M3000 helyett vettem (mert az volt a bringában) és annál mindenképpen jobb ez a RST első teleszkóp
ha eltörik akkor ott valami tényleg nem okés de ha jót vettél és karbantartod akkor szerintem semmi baja nincs - mondjuk nekem a T7 változat van meg de szerintem tök ugyanaz
(egyéni véleményem: azok a telók amik keróba beépítve kerülnek eladásra szerintem nem bírnak annyit mint a külön árult zsír újak)
aki jobb teljesítményt akar az vegyen jobbat de ahhoz képest, hogy nem csúcskategóriás egész jó
egyszer teljesen szétszedtem és minden koszt és zsírt kitakarítottam belőle és a zsírt lánchoz való olajjal helyettesítettem (bő mennyiségben) így a rugóút kissebb ugratókon elérte a 105mm-t
talán lehetetlennek hangzik de a becsúszók hossza 120mm (lemértem) így ez megvalósítható, szóval ennél jobb már nem is lehetne ez a teló, csak egy kis törődés kell neki
városba, földútra, Dirt-street