RST Omega Tnl első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.01.)
  • Listaár: 34.500 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

johnon avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hihetetlenül finoman mozog! Finoman kell bánni a beállítással ha szeretnénk hogy az egész rugóutat kimozogja!Hidegben még nem próbáltam ,de a szennyeződéseket jól bírja!Magura hs 33-al használom ,de nem vettem észre hogy nagyon feszítené a szárakat.Anyaghasználat terén nem volét fukae a gyártó,mert magnéziumot használt az elkészítéshez,ezzel jelentősen csökkentve a sújt!

Hátrány

Még nem igen tapasztaltam! Talán annyi hogy egy kicsit magasabb lett a bringa eleje,de hozzá lehet szokni.

Tapasztalat

A Suntour xct v3-nál biztosan jobb!Néhány hónapig azt használtam!Viszont könnyebb is és ez még egy kicsit furcsa.Szép kialakítású teló.Jó anyaghasználat és összeszerelés.

Erre ajánlom

xc

túra

város

Ennyiért vettem
34000
Mért tömeg
1780 g
Csatolt képek
RST Omega Tnl  2010 első teleszkóp
RST Omega Tnl  2010 első teleszkóp
RST Omega Tnl  2010 első teleszkóp
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nemtommi avatar
34 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
~Finom, jól csillapít, könnyű. Völgymenetben is jól irányítható.
Hátrány

A rugóút 70%-át mozogja csak ki.

Nagyon megemeli az elejét, hegynek fel így nehezen irányítható. (Hiányzik a Lockout lehetősége terhelt rugónál)

Utolsó szerkesztés: Érzéssel kell szétszedni, pontosabban összerakni, nálam szétnyíródott a lockout gomb alatti műanyag menet, majd miután semerre nem volt hajlandó csavarodni, sikerült lenyalnom a műanyag csavarfejet is. Utódja egy RS Tora lesz.

Tapasztalat
Mozgása (azon a 70 milin, amit kirugózik) nem rossz, amíg be nem porosodik. Onnantól megáll az élet, mintha merevvilla lenne. Szimmeringet kéne cserélnem benne, mert ennek olyan a kialakítása, hogy begyűjtse a koszt (vájat a szár mellett). Egy SR AXON DR-L-el tudom összehasonlítani, ami ennél sokkal puhább, de legalább kirugózza a 80-at, igaz, ahogy felülök rá, becsúszik belőle 20-at. Ha lehetne még kapni (2002-2005-ig gyártották ezzel a béllel), lehet vennék ugyanilyet, de max 20-ért, mert annál többet nem ér :( (Utolsó szerkesztés: nem vennék többet ilyet, inkább megnézem milyen egy Tora)
Erre ajánlom
Min. 100kg-os XC-seknek.
Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
RST Omega Tnl  2006 első teleszkóp
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

JulienNineNine avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Terepen meglehetősen stabil, nem néz ki rosszul, kicsit emeli a bicó orrát, a listaár alatt jutottam hozzá.
Hátrány
Alacsonyabb súlyú embereknél elfogadhatatlan telóút hossza a kemény rugó miatt. Az én 70 kilómmal a legkeményebb terepen is csak 55 mm-t mozog, a kereskedés által ígért 100 - 110 mm helyett!!! Ráadásul puhább rugót sem tudtam szerezni hozzá. 
Tapasztalat
Direkt azért vettem, hogy rendesebben tudjak terepezni, de a régi RST Gila telómat vissza is kell raknom a bicajba. :( Számomra alig jobb egy merev villánál.
Erre ajánlom
XC-re nehéééz embereknek.
Ennyiért vettem
18900
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm

  • 120 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

acél (fekete)


 
külső szár:

öntött magnézium


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

acél


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
lock-out:

van


tömeg:

2260 g


Robbantott ábra

robbantott ábra
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Omega Tnl termékkel kapcsolatban: