Suntour Duro D 2005 első teleszkóp

103 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



46-60 (103 vélemény)
Rendezés

ádám avatar
ádám
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó.Az árához képest elég korrekt a cucc.Szerintem szép.Egyszer sem koppant még le.Elég igénytelen.
Hátrány
Nem vmi erős,néha nyeklik-nyaklik(vékony a 30mm-es becsúszó),dirtre sok a 13 centi út,nem is mozogja ki.Lassú a visszaút csillapítása.Gyorsan kopik a becsúszóról a fekete bevonat,a szimmeringjei sem a legjobbak.Egy nagyobb tárcsafék már csavargatja(nem egy szar tektro,hanem pl bb7 v hayes).
Tapasztalat
Kezdőknk lehet jó választás,csak ne ugorjatok csőröst,meg ne rakjatok rá nagy féket.
Erre ajánlom
Ha 10 centisre lerakatnám és olajat csréltetnék benne,akkor street,mert annyira nem nehéz.Egyébként max dirtre(kezdőknek),mert nem elég izmos.
Ennyiért vettem
26000
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GrandmasterB avatar
GrandmasterB
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Árához képest jól mozog,nem csavarodik,130mm mozog,csillapítás nagyon jó bár visszafele 1 kicsit lassú Jól néz ki,igénytelen
Hátrány
beállító csavar nem a legjobb,pénzbe kerül
Tapasztalat
Szerintem árához képest a legjobb villa ami mellett a konkurencia elbújhat PL:MZ Comp továbbá a csillapításnak köszönhetően nem lő ki egy csőrös után sem
Erre ajánlom
Light Freeride/Dirt/XC
Ennyiért vettem
31900Ft
25 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

master avatar
master
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól mozog nagyon puha dirtre kiváló
Hátrány
az első olaj olyan mint a geci
Tapasztalat
rst-énél sokkal jobb szerintem rugózik úgy mint a drop off
Erre ajánlom
aki használja nem pózereknek dirtre freeridra
Ennyiért vettem
35000
Szerinted hasznos?

x13 avatar
x13
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
szentem kuvajo villa-csak egy picit lomha
Hátrány
gyárilag sütőolaj van benne
Tapasztalat
OLAJCSERE KELL
Erre ajánlom
light dh,dirt,street
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NRG avatar
NRG
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát mindenek előtt az hogy olcsó. A mozgása szerintem nagyon jó, finoman megindul viszont elég nehéz lekoppantani. A csillapítás az gyárilag elég trágya de ha olajat cserélsz vagy kiöntesz egy keveset a gyári sütőolajból akkor fasza.
Hátrány
A legtöbb kotyog gyárilag(van a városban 3db zsír új és mind1ik kotyogott a 4.et meg nem lehet alapul venni mer azon hayes 203 van) Van amelyiknek már 2 hónapos korában lekopnak a becsúszói.( van amelyiknek 1 év után se) Még annyi a hátránya ezeken kívül hogy ha megrendeled akkor nem tudod hogy milyen színűt hoznak mert ezek olyan színűre festik amilyenre kedvük van éppen(4van a városban és 1 se egyforma:D:D:D )
Tapasztalat
hát ami eszembe jutott azt leírtam fent összehasonlítani mással eleve nem lehet mert ennyiért semmi hasonlót nem adnak
Erre ajánlom
Hát sztem kezdő dirtre meg streetre elég jó. Ha meg valakit zavar a hosszú út akkor kb 2 perc alatt össze lehethúzni 100ra vagy ammennyire akarja, legalább merevebb lesz.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Martin0603 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem nagyon eltalálták a telót! Nekem bevált már kb 3 hónapja nyüstölöm de semmi baja!
Hátrány
A nyaka kicsit gyengének tűnik! Volt nekem egy 2005-ös modellem olyan szürke nyakú és annak valamik miatt nem volt párhuzamos a két becsúszója kb 2 hét után! +néha recseg
Tapasztalat
Javaslom mindenkinek jó árú pöpec teló!
Erre ajánlom
Dirt/street
Szerinted hasznos?

Unknownrider avatar
Unknownrider
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A mozgása fincsi,kimozogja a 130-at, olcsó:én25000-ért vettem újonan
Hátrány
hidegben merev, a váll kicsit vékony,kopik a becsúszó
Tapasztalat
Én kivettem a segédrugót és vettem bele 5-ös olajat így olyan puha és jó mint egy boxxer
Erre ajánlom
dirt,DHlight,4x
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Jól mozog erős nagyon király!
Hátrány
Semmi talán az hogy túl jó.
Tapasztalat
Szerintem azok a faszfejek akik úgy gondolják szar azoknak apuci vett csillapítás nélküli teleszkóp jutott, ami bunnynál kilövi őket és asziszik az a jó!!!!!
Erre ajánlom
Enyhe dh dirt street
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stofesz93 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
5-ös motorex olajjal ugy mozog mint az "isten" én 55kg vagyok de a 12őt bemozogta én egy 203mm-es aligator tárcsával és egy hayes mx-1es munkahengerrel használom nem töri nem csavarja számtalanszor ugrottam vele csőröst kisebb hibákból fakadóan és semmi aja pedig az egyik 1,5méteres volt a nyaka igaz gyengének tünik de szerintem kegyetlen jó
Hátrány
kopik a becsuszó de szerintem igy szebb is 10fok alatt beál villának szar a gyári olaj ugy néz ki mint a geci és olyan az állaga is kicsi az állithatósága az állitókupakot leszeded mert uj olajat akarsz bele tenni vagy csak megnézni a belsejét akkor vigyáz az öszzerakásnál mert könnyen elnyalódik a menet
Tapasztalat
szerintem megéri aszt a 30.000. ft-ot ápolgatni kell néha de megéri viszzakapod az ápolását szépen teljesit szerintem ha nincs tul sok pénzed és mindent nyomni akarsz akkor ved eszt az 1.95kg-os súlyával ott van szerintem mindenhol
Erre ajánlom
én Sátoraljaújhelyi vagyok adok vele mindent garázstető letörés dh dirt lépcsőzés sikra egyszóval mindent ami jön szerintem jó mindenre bir mindent
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

spawn avatar
spawn
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon finoman mozog,és 1 hónapig bírta a jános hegyet
Hátrány
nekem hó esésben befagyott és 5mmerel kevesebbet mozgott
Tapasztalat
marzoochi ilyen típusban olcsóbb tehát inkább azt ajánlom
Erre ajánlom
dirt,picit dh,fr
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Johhny(DownHillWorksTeam) avatar
Johhny(DownHillWorksTeam)
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon nagyon Jó villa, ha viccenkívül cserélsz benne olajat, azaz tegyél bele műzser olajat úgy mozog mint egy álom, nem koppan nem kattog, és nem törik!!!
Hátrány
Szar a gyári olaj
Tapasztalat
Jobb 1 milliárdal mint 1 drop off, de azért maradok a 66vf2xrc és a 888rc nél:D
Erre ajánlom
Minden stílus, DH FR Dirt/Street 4x
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schultz avatar
Schultz
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon finom a mozgása.Alattam kb 120at mozog lekoppintani még nem sikeült. A csillapítás szerintem eltúlzott de megszokható. A tárcsa nem csajarja a villát haveromnak 203as Hayes hfx9 ese van és semmi baja nincs vele.
Hátrány
az olaj az nem a legjobb benne. . . ha valaki tudja az legyen szíves és írja meg, hogy milyen olaj van benn gyárilag (milyen sűrű)
Tapasztalat
Szerintem ez gy pöpec kis teló jól mozog merev. Sokan írták hogy könnyen törik azok akik ezt írták azoknak sikerült esetleg eltörni egyet?
Erre ajánlom
street dirt csöves Dh-ra
Szerinted hasznos?

rájder avatar
rájder
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A villa elég masszív, eddig nem tudtam sok kárt tenni benne. a teljes útját kimozogja.
Hátrány
nem tudok róla. de ha lessz, szólok
Tapasztalat
nekem marhára bejött. újabban inkább a street-re gyúrok, de ott is remekül teljesít. összehasonlítani nem lehet a vele egy árban lévő villákal, meg némelyik drágábbal sem, mert odabasz mindnek. ami meglepett, hogy míg a tavaji modellnek kopik a becsúszója, ennek nem!!!!jeeee
Erre ajánlom
dirt, enyhe dh, fr rájdereknek
Szerinted hasznos?

rákos avatar
rákos
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jol mozog , jó puha , kurva olcsó ,szép stb.
Hátrány
szar benne a gyári olaj de azt kilehet cserélni... a vála könnyen törik:S
Tapasztalat
Ennyiért ez a legjobb teló , nekem volt rst gila tnl-m ami szintén ennyi és egy nagy szar, egy hónpa után megkeményedett nem mozgot semmitsem , nem birja az rst a dirt-et ne vegyetek soha rst-t , és az MZ Comp-nál isjobb a Duro cska könnyen törik de azért fasza
Erre ajánlom
enyhe dh , dirt , street
Szerinted hasznos?

adam avatar
adam
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól mozog
Hátrány
lassú a viszacsili
Tapasztalat
jó meg jol is mozog meg mindne szal jó
Erre ajánlom
csakis dirt
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-60 (103 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-8 (8 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Duro D lábába kell olaj?
2 válasz
utolsó: 2017. jún.
Suntour Duro-t össze lehet rakni egy rs tora felsőrésszel?
1 válasz
utolsó: 2014. ápr.
Suntour Duro-ba max milyen széles gumi fér el?
2 válasz
utolsó: 2013. dec.
Suntour Duro D hogy szedjem szét?
3 válasz
utolsó: 2013. okt.
Suntour Duro D karbantartási tanácsok általánosságban
3 válasz
utolsó: 2013. júl.
Mali Viper váz bírná-e a Suntour duro 130mm teleszkópot?
10 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzo DJ 2 2005 vagy duro? villákról általánosságban
6 válasz
utolsó: 2013. feb.
Suntour Duro D 130 mm röl hogy lehet öszehuzni 100 mm re? :S
3 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-8 (8 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro D termékkel kapcsolatban: