Suntour Duro D első teleszkóp

103 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 32.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



91-103 (103 vélemény)
Rendezés

ati avatar
ati
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Király Ennél jobbat se
Hátrány
SEMMI
Tapasztalat
ILYET VEGYETEK NE JUDY-t AMÚGY KIRÁLY MINDENKINEK
Erre ajánlom
VEgyél ilyet murrdock
Szerinted hasznos?

laca avatar
laca
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
ez a teló a legjobb az ára szerint és naon strapabíró. nekem kuvára bevált.
Hátrány
én nem találtam
Tapasztalat
khool
Erre ajánlom
dh meg akinek kell:)
Szerinted hasznos?

greg avatar
greg
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jól mozog,jó a csillapítás
Hátrány
kicsit lassú
Tapasztalat
rohadt jó teló nekem nagyon bejön
Erre ajánlom
dirt,street
Szerinted hasznos?

vodkaboy avatar
vodkaboy
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
egyszerüen gyönyörü popec merev mehet rá 203mm tárcsa ócsóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó ahoz képest rendkivül megéri
Hátrány
miután megvetted max 30000 olaj csere és egy becsuszószárra valo kosztalanító!!! eztán olyan popec lesz hogy 3x uti a manitu blacket 2x a marzocsi dirtjammat
Tapasztalat
nem is tudom mit mondjak mé ahhoz hogy ILYET VEGYÉL mert megéri és nem fizetsz rá még HÚSZEZRET mert manitou vagy marzocsi ...... ILYET VEGYÉLLLLL!!!!!!!!!!!!!! megéri THE END
Erre ajánlom
dh fr dirt és ha 100mm változatot veszel nem 130mm-est sreet
Szerinted hasznos?

Boci 4x avatar
Boci 4x
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Marha jól nézki könnyü és olcsó ! Az utobbi nagy előnyére van én 35ezer ért szereztem zsír újan ! Illetve nem rondít belle a bicó összképébe ,mert nincsen rajta v-fék hely.
Hátrány
Eddig nem találtam ! Csak annyi ,hogy még furcsa a Mozo után a csillapítás miatt ! De már kezedem megszokni szerintem pár hét alatt frankón hozzá szoksz ,ha sokat tekersz !
Tapasztalat
Elég jól nézki, Szépen mozog és valóban nem kopog, eddig nagyon bevált ,habár csak most lett össze rakva az új gép,de eddig csak pozítiv oldala volt ennek a telónak ! Azt majd kiderül mit bír ! De eddig azt mondom ,ha nem pénzt akarsz kidobni akkor inkább ez mint egy Marzó. Jó a Marzó az tényleg elég jó név ,de szerintem ez a teló is ér annyit ! Az ára meg sokkal jobb !
Erre ajánlom
4x ,dirt ,street ,dh
Szerinted hasznos?

Gizmo avatar
Gizmo
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon szépen néz ki, jol mozog, nekem bejön
Hátrány
Egyenlőre még nem tapasztaltam ilyet
Tapasztalat
Hola! Na szoval én kb 1-2 hete vettem, és eddig nagyon megvagyok vele elégedve. Előtte egy Mozo R500-as volt, az is jo volt. Egy kicsit furcsa, hogy ebbe van mindenféle csillapitás, mert eddig még nem mennek vele a dolgok mint szeretném, de remélem megszokom:D. Szerintem ez egy nagyon jo telo, én 25.000HUF-ért vettem és ugy érzem nagyon megérte. Vegyetek ilyet ha egy jo kis telot szeretnétek olcson. Hali
Erre ajánlom
Dirt-Street, ilyesmi
Szerinted hasznos?

Mustár el Bundi avatar
Mustár el Bundi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
ezért az árért tökéletes tömörebb mint egy marzocchi és lehet hogy jobb is a marzo hiba csak a márkáját kell megfizetni
Hátrány
eddig nincs
Tapasztalat
ha megveszed akkor vegyél rá villa fédőt így nem megy bele a pór (mert a szimering nem tudja nagyon megakadályozni)meg vegyél bele olajat és nem kell bele sok vagy 1 deci csé!!!!!!!!!
Erre ajánlom
mindenkinek akinek csak kell egy jó villa dh street dirt freerid
Szerinted hasznos?

Freelaciriede avatar
Freelaciriede
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elég jó kis villa 130 mm az útja erős olajcsilapitásos ugrasztonál nem koppan nem csörög zörög! a tárcsafék nem csavarja!
Hátrány
még nem tapasztaltam mert nem rég vettem meg a villát 1 hetes kb! :) de remélem nincs!!!
Tapasztalat
nekem naon jól beválik a villa és naon jól néz ki evvel a fekete szinel szóva naon jó!
Erre ajánlom
fr street dh amira csak akarod
Szerinted hasznos?

sell avatar
sell
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Legolcsóbb 130as teló, ami olajos, és elég erős egy 6 m-es letöréshez!!!Már próbáltam.
Hátrány
Sztem a gyárba étolajat raktak bele, mert visszafele baszik jönni...
Tapasztalat
Nagyon jó teló, nem érdemes venni pl Marzót, mert abba csak a márkát fizeti az ember, miközbe a Duro is van olyan jó.Olajat cseréltem benne, olyan a mozgása, mint haverom Junior T-je, csak kevesebb uttal.Nemárt rá venni egy porvédőt. Aki azt mondja, h xar teló, az egy nagy LOL!!!:D
Erre ajánlom
DH, FR, Dirt, meg amire akarod...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vodkaboy avatar
vodkaboy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép nehezen jón a festék és erős emellett elég kemény mivel én a 70kilommal nem tudtam még 12 cmnél jobban lenyomni szerintem lekoppinthatatlan
Hátrány
a gyáriba kell hamar egy jó olaj csere és egy becsuszo szárra rakhato por védo aztán olyan popec lesz mint egy nem átütös dirtjam sajnos eldophatom a hidros felniféket!
Tapasztalat
Jó kis teló óccssó ésjól megy a patkát meg se érzed vele ja és a 203mm tárcs nem csavarja úgy mint egy nem átütös dirtjamat tapasztalat!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
dirt street freeride akár dh is (tapasztalatból mondom nem is rosz egy merevvázas enyhe enduro dh gépbe
Szerinted hasznos?

Máté (Dirt Rider) avatar
Máté (Dirt Rider)
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó , könnyű ,szép nem lehet rá v féket tenni ,szépen mozog ,bírja a letörést stb...
Hátrány
szerintem nincs vagy még nem tapasztaltam
Tapasztalat
A véleményem az hogy világéletemben utáltam az SR Suntour de ez a teleszkóp k..va k..aszott jó
Erre ajánlom
freeride street dirt
Szerinted hasznos?

ogs avatar
ogs
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
ez még csak a vásárlás napja (ld alant). viszonylag jól néz ki/a fékhíd elég merevnek tűnik/130 mm út(?)/1.9kg(elmeéletileg)/üreges váll(v inkább nyitott?)/viszonylag olcsó
Hátrány
1.9kg (gyanús)/a falvastagság nem túl biztató (kopogtatás alapján))/a visszútcsili állítócsavarja eléggé szuicid alkatnak tűnik(egyszer még biztos odaba**ok neki), a kis műanyag kupak még mindig sláger(ezt mikor hagyom el?)
Tapasztalat
nosssteháthhh lehet, hogy pesszimista vagyok. szóval még nem ment semmit(leszámítva pár ezer kilométer). tehát csak úgy első ránézésre. nem rég óta vagyok 26"-on, de a falvastagság árulkodik (kb 18 éve gurulgászokugrabugrálok). menettapasztalatokkal később jelentkezem (a répák nem jelentenek semmit). ha megmaradok. félek. különben meg elb**asztam mer' ez duro E. písz
Erre ajánlom
akik úgy be szoktak szopni a vásárlással mint én, ha meg nem akkor meg pláne
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vodkaboy avatar
vodkaboy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Jó lenne tudni mert nem volt sok idöm kiprobálni! De az jó hogy 40kHUF alatt kapsz egy JUMPER 130 mm-es telót!
Hátrány
MItto domain
Tapasztalat
OCSO ehhez képest 130mm mozog és csont fekete ami jó látvány!
Erre ajánlom
DIrt DH arcok
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

91-103 (103 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-8 (8 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour Duro D lábába kell olaj?
2 válasz
utolsó: 2017. jún.
Suntour Duro-t össze lehet rakni egy rs tora felsőrésszel?
1 válasz
utolsó: 2014. ápr.
Suntour Duro-ba max milyen széles gumi fér el?
2 válasz
utolsó: 2013. dec.
Suntour Duro D hogy szedjem szét?
3 válasz
utolsó: 2013. okt.
Suntour Duro D karbantartási tanácsok általánosságban
3 válasz
utolsó: 2013. júl.
Mali Viper váz bírná-e a Suntour duro 130mm teleszkópot?
10 válasz
utolsó: 2013. feb.
Marzo DJ 2 2005 vagy duro? villákról általánosságban
6 válasz
utolsó: 2013. feb.
Suntour Duro D 130 mm röl hogy lehet öszehuzni 100 mm re? :S
3 válasz
utolsó: 2011. máj.
1-8 (8 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro D termékkel kapcsolatban: