Suntour Duro DJ-D első teleszkóp

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 31.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Márton135 avatar
10 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szepen mozog, becsuszok nem kopnak, szimeringek jok, láb erős, kimozogja az utat, nem egy nehéz torténet szerintem. Elfer benne boven a 2.30 as gumi is

Hátrány

Nekem beletorott a preload allito 

Vall nem egy életbiztosítás szerintem

Csavarodik 

Tapasztalat

Nem sokaig hasznaltam de egy egesz jo kis villarol beszelunk. Viszont nem tudom azokat a muanyag szar allitokat hova tenni, borzalom. Rebound allitot is egesz hamar elhagytam belőle. Szetveros villanak, kezdesre jo

Erre ajánlom

Dirt, street (nem agybeteg szinteken)

Ennyiért vettem
Bicoban volt
Csatolt képek
Suntour Duro DJ-D első teleszkóp
Suntour Duro DJ-D első teleszkóp
Suntour Duro DJ-D első teleszkóp
Pffff
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
külső szár:

magnézium


 
váll:

kovácsolt 6061 T6 alumínium


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
tengely:

átütő (20mm-es Q-LOC tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


tömeg:

2100


 
ajánlott felhasználás:

dirt


 
további információk:

maximális rotor méret: 210 mm


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour Duro DJ-D termékkel kapcsolatban: