Suntour M3010 AL 700C első teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.08.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Vajda Attila avatar
14 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Na ha valamiből, akkor ebből a teleszkópból nem néztem ki, hogy bírni fogja a streetet!!!!!
Nem kotyog!!
Jól össze van rakva
Szerintem jól néz ki!, pláne ha nincsenek benne a v-fék csonkok!
Olcsó!!
Ahead!!
Állítható rugózás!

Hátrány

Hátránya van méghozzá az hogy 28mm átmérőjüek a becsúszószárai, meg az hogy van rajta v-fék felszerelhetőség és nem pedig tárcsa, de igazából ez nem (nagy)baj!
Rugós, és nem olajos, vagy hasonló, de egy treeking villától ne várjunk sokat!!!

Tapasztalat

Megéri, főleg annak aki vigyázik rá és karban is tartja!!!!
A footjam-et kegyetlenül bírja, nem reped, nem hajlik, nem törik, nem is csavarodik!!!!!!!!
Nagyon erős!!!

Erre ajánlom

treeking, városi tekerés, akár még gyenge street!!!!!

Ennyiért vettem
bicajba volt!
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

50 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
külső szár:

Acél


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
fék kompatibilitás:

"V"-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
színválaszték:

fehér


 
ajánlott felhasználás:

trekking


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour M3010 AL 700C termékkel kapcsolatban: