Suntour MG91 első teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 29.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

oliwer avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Amit teljesitenie kell az megteszi régi darab, 12 évvel ezelött jó volt a Suntour MG91 mostmár nem egy komoly datab.

Hátrány

Rugos , foglalkozni kell vele , viszont elég igyénytelen tehát aki nemakarja tisztogatni annak se fog elromlani , viszont a beállito csavar a tetején kb disznek van sokat nemszámit.

Tapasztalat

Régota haszánlom soha nem volt vele semmi baj de nem is mozog tul sokat

Erre ajánlom

freeride street

Ennyiért vettem
bicoba volt
Csatolt képek
Suntour MG91  1998 első teleszkóp
Szerinted hasznos?

balu avatar
balu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Mostanába elég jól mozog és ki is mozogja amit kell,nekem elég merev is
Hátrány
Kifelé és befelé is koppan a végére nem igazán progresszív
Tapasztalat
Ahoz képest elég jó teló még a régi cangámba volt azóta volt marzóm is csak az eltört és amíg nem veszek jobbat addig jó ez is + addig is tudok cangázni.Most PIKE sl-en gondolkodom lehet azt veszek de ezt tuti megtartom.Ja és nem nogyon bírja a síkról síkra ugrálást iszonyú nagyot koppan.
Erre ajánlom
enyhe dirt/dual/street de inkább cc,túra
Szerinted hasznos?

balu avatar
balu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szépen rugózik,elég vastag
Hátrány
még nem NAGYON TAPasztaltam talán az hogy nem nagyon állítható a rugózás keménysége.
Tapasztalat
Erre ajánlom
ugratgatás
Szerinted hasznos?

Serviceman avatar
Serviceman
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Narancssárga külsőszár,egybeöntve.Méretes híd,30mm-es becsúszószárak,bekopás után fix kopogás,ami nem akar nőni.Könnyű szétszedni-összerakni.Klassz, rugós szimering.
Hátrány
Nincs csillapítás,kicsit kotyog,de nem vészes.Ja, és ha Haga stítulában fékezel (értsd 50-nél felemeled első kerékre), picit rugalmas lehet.Lehetne könnyebb is.
Tapasztalat
Ennyi zsetonért király.Szeretem.
Erre ajánlom
Városba, túrára, könnyű XC-re,speedman-eknek.
Szerinted hasznos?

Jorgos avatar
Jorgos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
konnyu, jol mozog, egyszeru szerkezetu, a sarnak van eleg helye, alig igenyel karbantartast
Hátrány
a fekhid csavarozott szerkezetu, a gyari elesztomerek eleg lagyak, hidegben persze jo merev a rugozasa,
Tapasztalat
Van rajta tarcsafektarto, de nem gondolta ezt a gyarto sem komolyan.
Erre ajánlom
turazasra pompas, XC versenyzeshez keves
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour MG91 termékkel kapcsolatban: