Suntour XC Pro NS első teleszkóp

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 35.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




zolle avatar
zolle
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ha megtuningolod akkor ~35 ezer forintból megvan egy tisztességes telód. Szépen mozog, olaj csillapításos. Állítható előfeszítés, miegymás. Ami a legjoban tetszett az a kis bemélyedés a vállon, megkönnyítendő a kormánycsapágy persely lehúzását. Cromo becsúszó - nem törik el Mg láb - könnű
Hátrány
Gyárilag 11es olaj van benne, a papírja szerint, így alig mozgott, és lassú volt. Mentem 1 kört, akkor belement a por a szimeringbe, akkor már nem is mozgott.
Tapasztalat
Tuning: Szétszeded, az olajat kihajítod a picsbe, és raksz bele olyan 7 körüli olajat. Persze ez szubjektív, ki hogy szereti. A bal szárban van elasztomer, izlés szerint kiszedhető/cserélhető vmi virsli rugóra. Lizard Skin a becsúszóra (én levágva használom, így nem lassít annyira) persze ha még kapsz valahol. Aztán 1 kiló zsír és kész is.
Erre ajánlom
Mindenkinek aki olcsón szeretne jó telót, persze előny ha tudod hova nyúlj ha véres a torka...
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XC Pro NS termékkel kapcsolatban: