Suntour XC60 első teleszkóp

129 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 13.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



46-60 (129 vélemény)
Rendezés

renato avatar
renato
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eléggé jól mozog hidegben is
Hátrány
Ha elállítódik a rugó mozgás angyon nehéz vissza állítani
Tapasztalat
Jó kis teló kezdőknek ha elkezdesz bicajozni akkor az első 1évben tökéletes
Erre ajánlom
gyenge dirt , street
Szerinted hasznos?

tommy avatar
tommy
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
olcsó
Hátrány
nagyon szar nem bir semmit,a fejcső meghajlott. a rúgőútból 20mm mozog ki. nem a legjóbb.
Tapasztalat
szerintem ha vesszel teleszkopot ne sr sountront vegyé mert ennyi pénzért lehet jobbat is kapni.pl:mozo
Erre ajánlom
kezdőknek dőcőgni a városba.turára. durvulásra semmi képen.
Szerinted hasznos?

joe avatar
joe
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
jol nézki!kicsit vékony!Jol mozog ha ki szeded a rugot!!nem kell rá sok zsiRR!!
Hátrány
hamar konyogni fog nála :)!!a ezüst festés csunya a fekete szép++
Tapasztalat
jo álati jo!! én csak ilyxet veszek!!!
Erre ajánlom
dirt!!!!STREET%%%
Szerinted hasznos?

Zoo avatar
Zoo
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
egész jol mozog, könnyü, rihadtjo árban van
Hátrány
hidegben befagy egy picit
Tapasztalat
nekem ez a telo kellemes csalodás eggyátalán nem kotyog pedig gyüröm rendesen, eddig maximálisan elégedett vagyok vele
Erre ajánlom
street-et jol birja
Szerinted hasznos?

Kisbenedek Máté avatar
Kisbenedek Máté
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szépen mozog nekem 24 kerék van benne.
Hátrány
Szar a fejcsöve mert én már 3 sor törtem ki a fejcsövet meg maga a teló is mozog.
Tapasztalat
Jó de van ettől jobb is már modtam ,hogy gyenge dirt/dört-re jó nem úgy mint én mertén szétszakítottam a fejcsövét.
Erre ajánlom
Gyenge dirt/dört-re ajánlom de ovatosan vele.
Szerinted hasznos?

Ulla Pool avatar
Ulla Pool
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
elég erős árához képest tehát olcsó kitűnően mozog
Hátrány
koszolódik nehézkes az állítása
Tapasztalat
ha nem akarsz egy drága telót, de megbízhatót és jót feltétlenül ilyet vegyél
Erre ajánlom
dirt hez leginkább
Szerinted hasznos?

Frí avatar
Frí
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, versenyzőként használtam
Előny
Erős, lehet ütni-vágni.Egyszrű szerkezet, könnyen javítható.Minden elvisel.
Hátrány
Gyenge benne a villanyak, igaz nem dirtre tervezték, de nekem ez már a második csináltatott nyak benne...Hümm. Pedig nem is ugrálok olyan nagyokat.Hümm...Lehet a vázam fejcsőszöge szar...mondjuk ez már a 2. váz amiben használom. Szal ájdontknó
Tapasztalat
Tűrhető egy teló, megéri az árát.
Erre ajánlom
bicajozni meg ilyenek...
Szerinted hasznos?

bözske avatar
bözske
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
hát talán, hogy nekem 80 mm-t mozog
Hátrány
kezdjük...:már az első használatnál úgy kotyog mint a szar... a visszaút on ugy koccan,mintha eltörne a teló... az visszaút állíthatósága nem ér semmit!!!!!!!!!
Tapasztalat
nem szólok hozzá
Erre ajánlom
hogy nagyot akartok szívni, akkor mindenkinek mindenre...
Szerinted hasznos?

Emberke avatar
Emberke
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Megvolt.
Hátrány
Megvan.
Tapasztalat
Noss. Már jó rég valamikor 3.hóban írtam ide, azóta már túladtam a telón. MOST kezdett el kotyogósodni, eddíg énis és az új gazdája is dh-ra használtuk. Kegyetlen mit elviselt ennyi pénzért... Szal továbbra is csak annyit tudok mondani, hogy Nagyon Jó Vétel! Nekem már 1 durom van 32es becsúszókkal:P Valamivel jobb...;>>
Erre ajánlom
Terepezés, de nem több, trialosoknak ha kell, meg akinek ennyi pénzért jó telót akar venni.
Szerinted hasznos?

Marhaparadicsom avatar
Marhaparadicsom
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ha eg ykicsit megszelidítjük akkor jól mozog.
Hátrány
Nehéz eldönteni hogy merre is akar kotyogni
Tapasztalat
Végsősoron nem rossz de aki teheti cserélje le, ha megvette... sajnálom érte.
Erre ajánlom
Enyhe street
Szerinted hasznos?

Kiskardos avatar
Kiskardos
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyen állítható, nagyon jól mozog. A becsúszó szárát megirigyelné más teleszkópok is, mivel ennek 13 cm hosszúságuak. Nagy finom a mozgása, nekem kimozogja 7 cm-t is akár.
Hátrány
Hidegben kezdetben kissebbet mozog, de 5 perc elteltével tökéletes. Ezen kívűl hibája nincs.
Tapasztalat
Szerintem nagyon jo. Amit eddig irtam azokra tökéletes.
Erre ajánlom
Free Ride, Street, Triálozás
Szerinted hasznos?

Laki avatar
Laki
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szerintem,ha feltuningolod(nyomórúd csere,visszaút rugó)nem is olyan rossz
Hátrány
Kikotyogósodik.nem mozog valami finoman
Tapasztalat
Nagyon jól mozog és nem kopppanik fölfelé,ha teszel bele visssszaútrugót. És persze a simeringeket cseréld benne.
Erre ajánlom
DH 4 Cross Dirt
Szerinted hasznos?

Amen avatar
Amen
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Az egész egy nagyon finom szerkezet, nagyon jól, puhán rugózik, és nagyon jól kisimítja a hegyi utakat.
Hátrány
Kár, h csak laza cross country-ra használható, amugy triálozgatok vele, meg DH-t is bírta, pedig nem arra tervezték, (remélem nem suvi-duvi meg)
Tapasztalat
Nagyon sok hozzá hasonló cuccnál kifinomultabb szerkezet, bár a tudásához képest szerintem kicsit drága, de nekem csak ilyenre futta, amugy hamarosan lecserélem
Erre ajánlom
Hát csak arra használjátok amit ír rajta, vagyis leasure cross-country-ra, de megbirja a kisseb rodálást is, de inkább kezdőknek ajánlom!!!
Szerinted hasznos?

Hamburger avatar
Hamburger
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, szép (nekem fekete van ami jobban tetszik mint az ezüst) A gumi henger jobban néz ki mint hasonló árú társain. Baromi könnyen indul meg, rohadt puha a mozgása.
Hátrány
Beállító csavar törékenynek néz ki és nincs összhangban azzal amit ki ír és nem is nagyon befolyásolja a mozgását.
Tapasztalat
Szerintem a húsz ezer alatti kategoriában ( nekem 12.000 volt) a legjobb ár-érték arányú teleszkóp. Érdemes városiaknak ilyet venni akik nem durvúlnak.
Erre ajánlom
Városba tökéletes mert könnyen indul meg ->könnyen elnyeli az úthibákat stb.
Szerinted hasznos?

phcalvin avatar
phcalvin
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ennyiért rohadt jó. Állítható a rugó előfeszítés, jól mozog, olcsó, jól néz ki.
Hátrány
Ha arra használja az ember, amire van, akkor kurva jó, ja és be kéne tartani a karbantartásra előírtakat, akkor nem biztos, hogy recsegne, meg beázna, meg mittomén
Tapasztalat
Aki fikázza, mert nem bírja a dirt jump-t, meg a DH-t, meg freeride-t, és egyébb durvább igénybevételt, az vessen egy pillantást a teleszkóp oldalán lévő matricára. Nem arra van. Cross country-t bírja. A 88kg-al max.3lépcsős ugrásoktól semmi baja nem lett eddig, pedig erre már nem való.
Erre ajánlom
A legdurvább amit elvisel XC, talán ezért is XC a neve.:)
Szerinted hasznos?

46-60 (129 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XC60 termékkel kapcsolatban: