Suntour XC60 első teleszkóp

129 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 13.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



76-90 (129 vélemény)
Rendezés

K3ny3R avatar
K3ny3R
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kurva olcsó! Nyáron faszán mozog télen kicsit beáll! :( Jól lehet állítani az előfeszítést! Az egész kurva jóó főleg ezé a pízzé!!!!!!!
Hátrány
Több benne az acél mint egy wartburgban! :( Rövid a rugóút!
Tapasztalat
Ezé az áré KURVA JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!
Erre ajánlom
Közepes városi durvulásokig mindenre jó, csak az ugratásoktól hamar kotyogósodik! Amúgy aki nem akar vele 800-métereket ugrálni annak tökéletes!
Szerinted hasznos?

Neo avatar
Neo
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Design,jó kinézet,8cm rugóút,nem tud lekoppanni,a gumiharang nem szakad könnyen szét,nagyon jól lehet állítgatni a rugó keménységét,nagyon jól mozog.
Hátrány
Aki ugrat vele az számítson arra hogy egy idő múlva kotyogni kezd,a becsúszók acélból vannak ami rozsdásodáshoz vezet.
Tapasztalat
Az ára megegyezik a Mozo R200-assal,mely teleszkóp sokkal erősebb a suntour xc60-nál.
Erre ajánlom
cc-re,xc-re
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon kellemes rugózás, sztem jól állítható, szinte minden ki szart elnyel.
Hátrány
Kicsit robosztus felépítésű az én 1.9-es Schwalbe Land Cruiseremhez elég nagynak tűnik, de ezt egy batár terepgumival ki lehet küszöbölni.
Tapasztalat
A már sokat mondogatott szuszogós hang kicsit sem zavaró, sztem természtes hogy ilyen hangja van. Ez nem egy Manitou vagy Rock Shox villa, ne várjunk tőle többet mint amennyit az ára elbír. Azok minek írnak róla akik DH-ra használják a gépüket? Szerintem a DH nem éppen az olcsó sportok közé tartozik, egy ilyen szarnak mondható villát abban a kategóriában nem is értem hogy hogy jut eszébe vkinek hogy letesztelje. Ez a villa kezdőknek(csóróknak) és hobbi bicósoknak jó, mint pl nekem. Aki kultúráltan bánik a bicójával annak bátran ajánlom.
Erre ajánlom
Városba, és kitaposott erdei ösvényre, hobbi túrára, meg mindre ami nem szaggatja szét a villát.
Szerinted hasznos?

Stan avatar
Stan
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
én 10600 jó magyar forintért vettem és ehez képest jó ennyiért nem kapsz jobb telót
Hátrány
keveset mozog,hidegben merev villa lesz, szuszog de ezt meg lehet szokni, 1 év után kezd kotyogni
Tapasztalat
ebben az árban a legjobb
Erre ajánlom
városi bevetésekre, a szobában jól mutat,
Szerinted hasznos?

tw!sta avatar
tw!sta
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
hááát talán a pénzét megéri..Kezdesre jo fiataloknak..
Hátrány
nekem az elol levo tarcsa szettepte szegenyt ugy kotyok mint 20mm es csoben a 18-as..szoval kessszen van a szimering!!
Tapasztalat
Lehet ehhez a telohoz szerezni szimeringet es ha leeht mennyiert?!?! lécci ha valaki tud rola akkorirjon...elore is thx
Erre ajánlom
Város de semmi eXtra..50 kg alatti sracoknak nyu'zasra..De azert a jolvan ezt a parezret megeri..Enyhe CC..
Szerinted hasznos?

Miksa avatar
Miksa
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
olcsó
Hátrány
hidegben kb olyan mint egy merev villa, semmit sem lehet állítani (de hát mit vár az ember ennyi pénzért)
Tapasztalat
Amint lehet lecserélem
Erre ajánlom
szerintem még kisebb ugratásokat kibír, de semmi több.inkább csak enyhe túrázásra ééscc-re
Szerinted hasznos?

Kuomo avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
teljesen bepuhítva sem koppan le!
Hátrány
hangos szuszogás amit én 2 hét alatt megszoktam sőt már ha nem szuszog az idegesít!
Tapasztalat
nekem be jött! 80 kg alatt nagyon szépen játszik elnyel mindent! ugrattam vele nem 1 szer! és nemlett semmi baj! még az elsőkerekezést is birja! harcolni lehet ve mert jó beállítások melett nagyon jól megy! én 15000 ért vettem szereléssel együtt és idáig csak zsírozni kellett meg lemosni róla a sarat! jah még annyit hogy a sárfeelingelést is keményen birja! dh-t nem próbálom nem arra van! aki arra keres telót az vegyen duplavállast! erdőben is 30-35 km/h sebességnél is elnyeli a gyökereket és mindent!
Erre ajánlom
utcai harc gyursulás 100 méteren kissebb menekülések.
Szerinted hasznos?

Chimaira avatar
Chimaira
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó.
Hátrány
Szinte semmit sem mozog, max. 2 cm-t, ennek megfelelően nem is koppan le. Azt a 2 cm-t mondjuk elég jól mozogja.
Tapasztalat
Ha tényleg használni akarjátok a bicót, és nem villogni vele, akkor valami mást vegyetek.
Erre ajánlom
Városi bicózásra, vagy lájtos terepre, komolyabb erőltetésre nem. Elég jól mutat, úgy tűnik mintha valami menő teleszkóp lenne, de valójában egy olcsó szar, ráadásul teljesen hazavágta az amúgy merevvázas 5éves biciklim vázgeometriáját. Ajánlanám azoknak, akik évente 2x mozdulnak ki otthonról biciklivel, és szeretnének menőnek tűnni. Tényleg nem tudom minek csinálták ekkorára, ha egyszer nem mozog semmit.
Szerinted hasznos?

Johny Knoxville avatar
Johny Knoxville
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
nehezen koppan le de tényleg
Hátrány
könnyen eltörik belülről
Tapasztalat
6fokú lépcső.második leugrás.nyekk
Erre ajánlom
cc-seknek vagy vmi lightos ugrálásra
Szerinted hasznos?

Adam avatar
Adam
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
árához képest xerintem jobbat nem találni, tud finom is és kemény is lenni. tárcsafekszem. tényleg lehet állítani az előfeszítést.
Hátrány
most már kezd sziszegni néha, de ilyenkor már normális.
Tapasztalat
kicsit nehéz,de ezért az árért a 2 kg körüli súly elfogatható.
Erre ajánlom
mivel a nevében is benne van, xc-seknek, így használva meghálálja, nem dh/fr, nem trabanttal kell rallyra menni, nem arra van kitalálva.
Szerinted hasznos?

Mewryck avatar
Mewryck
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Tapasztalat
Hát én erre csak annyit mondok,h mindenki annyit várjon el töle ,amennyit tud,senki ne várjon csodákat.Nekem nincs ilyenem,csak hallottam h mennyire fikázzák,zuzzák szegény telot,meg olyan terepen használják,ahol még egy marzo,manitu is alig álná meg a helyét,szal csak okosan használjátok
Szerinted hasznos?

CATo avatar
CATo
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 4000-8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
puhára állítva szerintem K...a jól mozog! még soha nem hallottam kopanni nekem legalább is nem sikerült! keményre állítva pedi télleg kiadja azt keményet
Hátrány
én még nem találtam
Tapasztalat
nem tudok róla mit mondani a leírtak beszélnek helyettem
Erre ajánlom
kezdőknek!és egy kis ideig még talán a haladóknak!!
Szerinted hasznos?

Joel avatar
Joel
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó tuningolható
Hátrány
Gyenge szimeringek, megöli a tárcsa fék!!
Tapasztalat
Tunningolható úgy 90mm-ig. Nekem féloldal rugó féloldal levegős ráfujási lehetőséggel!! És K...a jól mozog Persze a garancia ugrott!
Erre ajánlom
Hobbi,Maraton csak V-fékkel.
Szerinted hasznos?

GeGe avatar
GeGe
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Nekem pont forditotja a bajom van egy RST 321 TL-em me erre volt pénz de durvulni használom és legkeményebben is lekoppantom mindig és tul puhán mozog, rádásul ha keményre van állitva és nem ivbe ugrok magasról nem eccer röpködött ki belőle a rugóstag
Szerinted hasznos?

Emberke avatar
Emberke
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Puhára állítva kellemesen mozogja a táv egyharmadát, leütni még nem sikerült. A csillapítása kellemes. Használatkor kissé szuszog, de ez egyáltalán nem zavar.
Hátrány
Még nem fedeztem fel.
Tapasztalat
Nekem tettszik, ezért az árért kiváló teleszkóp.
Erre ajánlom
Talán kezdő dh-soknak, terepezőknek
Szerinted hasznos?

76-90 (129 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XC60 termékkel kapcsolatban: