Suntour XC60 első teleszkóp

129 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 13.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



106-120 (129 vélemény)
Rendezés

TomaHawk avatar
TomaHawk
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
OLCSÓ!!! Ennyi pézé nagyon + éri. Finom a mozgása, DH-ra kicsit talán túlságosan is. Szép és erős az anyaga.Bár felkoppantani már nekem is sikerült, de hogy eltört volna arról még nem hallottam.
Hátrány
Mint már említettem DH-hoz kicsit puha. Nincs benne normális szimering csak egy-egy gumigyűrű. Könnyen koszolódik a gumiharang ellenére is /ami egyébként nagyon csúnya/
Tapasztalat
Olyan mint az RST Cappa gumiharangos változata.
Erre ajánlom
Bárkinek aki RST Cappa szintű telót szeretne, majd' feleannyiért.
Szerinted hasznos?

Andrew avatar
Andrew
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Hátrány
nem mozog ki rendesen alattam ugrálok vele néha és hát 1-2 centit talán még mozog
Tapasztalat
nem vegyetek sr-t mert aki vett a környéken azoknak már nincs ... nekem se lesz
Szerinted hasznos?

ANDARÁZS avatar
ANDARÁZS
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó én dh zok vele az rst gila xe duplavállasom fékhidját eltörtem
Hátrány
kifele koppan lefele lehetetlen szerintem nekem még nem sikerült konyög nagyon
Tapasztalat
jo teló király ennyi pénzér
Erre ajánlom
mindenre xc 4cross dh minden!
Szerinted hasznos?

Dirter avatar
Dirter
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Lehet..nem nem nem.. Biztos h. hülye vok de nekem belyön,könnyü,pogózik 1000rel de ez nem baj mert elugrik helyettem. Az előfeszítést mind a 2 szárban lehet állítani tág atárok között. Nem túl merev, már kotyog a becsúszó a lábaknál, nem szimmering van rajta henem müanyag izé, és a becsuszókat védi a gumiharmonika. Puha-->erdözés,street,mamámhoz menni Kemény-->dirt,bmxpálya,trial,racingolás mint ökör. Külön ilyen villát nem vennék de nem jár olyan rosszul akinek ilyen van a szériabringájába(mint Én :-)
Szerinted hasznos?

Duhony János avatar
Duhony János
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Jól működik a bike-omban!!Mivel mi sokat pattogunk ezért nem hiszem hogy rossz lenne ha birta alattam.
Szerinted hasznos?

Guinness avatar
Guinness
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Számomra nem sok..ha CC-s lennék elmenne...a komplett bicajban volt...
Hátrány
Kotyog, de nagyon (5 hónap után, úgy hogy az 1. 2 hónapban alig mentem vele). a visszacsillapítás nagyon gyenge, alig mozog...
Tapasztalat
jah egy eléggé durva helyen jöttem le, ahol megcsúsztam és rossz helyen jöttem...mikor azt hittem már vége a szakasznak, volt egy apró letörés (max 1m) amiről semmi krántás nélkül lerepültem, első kerékre, kottyant nagyot, majd a gyárilag 75-t mozgó telónál 100mm magason olajfoltokat mértem!! :O mondnom se kell h a simering se a régi..... tehát ha durván nyomod, nyilván 100ból legalább egyszer egy hiba becsúszik... és ebbe telóba is kerülhet ez
Erre ajánlom
A KTM knoxville-omhoz adták, ami Dirt-jump és egy Trail váz keverése...szerintem azokra jó még egy középes szinten is (profiként semmiképp:)) de én dh-t és freeride-ot is nyomok vele.....hát gondoltam h nem fogja sokáig bírni...
Szerinted hasznos?

Novi avatar
Novi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, szépen mozog
Hátrány
hamar tönkremegy (írtózatosan el kezd kotyogni egy idő után)
Tapasztalat
csak az vegye meg akinek tényleg nincs pénze
Erre ajánlom
csóringer/kezdő bringásoknak haladóknak már nem
Szerinted hasznos?

Tonyo avatar
Tonyo
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Mar irtam
Hátrány
Azt is :)
Tapasztalat
Nya kicsit megtuningoltam. Az elasztomert (nalam csak a bal szarban volt) szvsz hulyeseg kette vagni. (elnezest) inkabb megroviditeni erdemes par centivel, amit mindenki a sulyahoz kepest tud beallitani. Sztem ajanlatos centinkent haladni. En ugy kb 2-3 centit vagtam le, igy a rugout hosszabb lett, de a vegen az elasztomer csillizik, ezert nem koppan. Zsir se artott neki. :D
Erre ajánlom
Megvolt.
Szerinted hasznos?

Tonyo avatar
Tonyo
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ocso, aranylag kimozogja amit irnak specnek.
Hátrány
Nekem kicsit tobb, mint 1 honap utan elkezdett lajtosan kotyogni, a 60 kilom alatt nagyon nehezen indul meg. Normalis tarcsafek igencsak csavarja, meg szerencse, hogy nem fonta be. :) Elofeszites allitas sz*rt sem er.
Tapasztalat
Bringahoz jart. Negem magnezium az also szar. A maga nemeben nem lenne rossz, foleg ennyiert, de en ugribugrizni is akarok, aztat meg nagyon nem birja. Most keresek normalisat magamnak, csak a kavics meg nincs meg ra. Kedves elozo hozzaszolo, ha tudsz segits, en is megcsinalnam rajta ezt a kisebb tuningot, meg meg is zsiroznam, mert szegeny olyan szaraz, hogy lassan osszeaszik. E-mailt dobj, a nevemre kattintva megteheted! Koszi!
Erre ajánlom
Tura...
Szerinted hasznos?

Probiker-x avatar
Probiker-x
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Nagy rugóút árához képest, jó megjelenés, dupla rugó, állíthatóság
Hátrány
Én az elsztomert kettévágtam, így nőtt a rugóút viszont akkorát koppan mint egy ház!
Tapasztalat
Ugyanott csinálják ahol az alap marzót!
Erre ajánlom
XC, maraton,enyhe Dirtjump
Szerinted hasznos?

naku avatar
naku
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon olcsó, elég jól mozog
Hátrány
elég hangos tud lenni egy-egy ugrasztásnál
Tapasztalat
nekem nincs több mondani valóm,csak az hogy én eladom az ilyen teleszkópomat,jelentkezni lehet:baca92@freemail.hu
Erre ajánlom
fr,cc,ugrabugra
Szerinted hasznos?

BGy Racer avatar
BGy Racer
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Városban kellőképpen jó, lightos terepen/főldúton is elboldogulsz vele
Hátrány
Rövid idő után kotyog, csak alapméretes van belőle. Én nem szeretem, ha sok jön velem szembe az utcán.
Tapasztalat
ott van fönt!
Erre ajánlom
ld. előbb
Szerinted hasznos?

Bence avatar
Bence
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny
Finom a mozgása.Nagyon nehéz felütni!!nem üt vissza.szép, jó megjelenés!tárcsafékkonzol
Hátrány
nemmozogja ki teljesen az utat amúgy jelentéktelen
Tapasztalat
nagyon jó kis teló!nagyon olcsó és nagyon jóóó a mozgása!!! NEM ÉRTEM MÁSOK MI BAJUK VAN VELE ÉS NEM TUDOM MÉR SZAVAZZÁK LE ENNYIRE!MINDENKINEK CSAK AJÁNLOM!
Erre ajánlom
akárkinek akármire!!! ugratgatni,kisebb-nagyobb lépcsök és városi használat!(nagyon lightos DH)
Szerinted hasznos?

Molten avatar
Molten
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Finom a mozgása, csillapít, nem ereszt, olcsó.
Hátrány
Nem találtam
Tapasztalat
Ez a teló nagyon jó. Ez egy tény.
Erre ajánlom
Aki nem akar százezreket költeni egy pöpec telóért.
Szerinted hasznos?

Rasmus avatar
Rasmus
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nagyon király...
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Többet ésszel, mint pénzzel.
Erre ajánlom
Mindenkinek
Szerinted hasznos?

106-120 (129 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XC60 termékkel kapcsolatban: