Suntour XCR LO első teleszkóp

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




uazos avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
én 5000ért vettem dehát szinte nem is volt használva ugyhogy mondhatjuk h ujonan...... a szimeringek 1 honap alat kikoptak.... igaz 203 as tárcsával használtam.... a mozgása nagyon fos..... én minap szétszettem kihuztam 130 ra még pedig ugy hogy be raktam az ajába 2 vas csövet, persze 3cm eseket és egy 3 cm el hoszab csavart raktam bele.. már 1 honapja igy használom és jo, mivel a csö amir bele raktam ojan hoszu mint a becsuszo és ki vettem a kopanás gátlot ezért kimozogja a 130 at is :) annyit kel még csinálni hogy a válnál kikel csavarni azt a nagy müanyag csavart v mit szoval az álitot és a rugoban van egy gumi..... az egyik oldalrol kivettem a másikbol meg levágtam 4 cm et... szoval most többet is mozog és puhábis..... 5000ért vettem a telot , a tuning volt bele vagy 300ft és let egy 130 as telom ami még jol is mozog.....
Hátrány
talán a simering hamar kikopik... de engem ez különösen nem érdekelt... egy keveset kikopik és utána nem megy tovább... elviselhetö még... persze én 203 as tárcsával használtam.
Erre ajánlom
dirt, street,ha megcsinálod mint én akkor kiseb dh-zásokra is jo ;)
Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Suntour XCR LO  2008 első teleszkóp
7 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCR LO szimering
6 válasz
utolsó: 2014. okt.
Suntour XCR LO nehezen jön vissza, mi lehet a hiba?
9 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCR LO termékkel kapcsolatban: