Suntour XCR LO első teleszkóp

64 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




veszigeri avatar
34 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hát talán az egyik fő előnye, hogy nagyon jól néz ki, a fekete becsúszók nagyon jól mutatnak.

  • Amikor még megvettem, nagyon jól mozgott a Suntour XCR LO, szinte minden nagyobb tekerés után megolajoztam műszerolajjal a becsúszókat,a szimeringeket.
  • A kormányról vezérelhető Lock-Out nagyon jól van megcsinálva. Ahogy emelkedőhöz érek, csak egy attintás, és már szinte mint egy merev villa. Ilyenkor marad talán 1-2mm mozgása, de ez nem baj.
  • A telóutat, az elején még az én pár kilóm alatt is szinte teljesen kimozogtam 2 év használat után, ez kb a felér csökkent, és a gyors rugózás, már már lomhává vált.
  • Én v fékkel használom, tehát, hogy mennyire csavarja a fék ezt a Suntour első teleszkópot arról nem tudok sokat mondani.
  • Sárférőhely van bőven amennyiben nem 2,5-ös gumival használod. Én 2,1 -essel használom, és így teljesen oké a hely.
  • Nekem még abszolút nem kezdett el kotyogósodni, és azt hogy a szimering mennyire jól tömít majd megmondják a szervízban, ha elviszem kipucoltatni, mert ott majd meglátszik, hogy milyen színű a benne lévő olaj.
Hátrány

A becsúszóról azért lassacskán elkezdett kopni a festék, de ez messziről nem látszik, mert a híd ami nagyon jól megformált eltakarja. 

 

Tapasztalat

Amikor lecseréltem a régi 5ezer Ft-os alap telót, akkor azt hittem, hogy ezzel nagyon jól járok, mert 32 helyett akciósan 22-ért kaptam meg. Az elején nagyon jól is funkcionált az XCR LO, de ahogy telt-múlt az idő egyre siralmasabb lett. Ha olvasod ezt a véleményt, és értesz a telókhoz kérlek írd meg, hogy miért lett ez a fent említett jelenség. Ha jöna a tél elviszem szerivízbe egy teljes kipucolásra olajcserére. Remélem ez megoldja a problémát, és ismét olyan lessz a mozgása mint újkorában.

 

Szerkesztve--->

Egy teljes kipucolás, szervízelés, olajcsere megoldotta a problémát!!

Idén nyár elején vittem teljes generál szervízre, és azóta mintha kicserélték volna!!

Érezhetően könyebben indul meg az XCR LO, és többet is mozog az útjából!

Azóta tökéletes:)

Erre ajánlom

Aki tudja, hogy hogy kell normálisan ápolni, karbantartani egy ilyet, annak valószínüleg nagyon sokáig bírni fogja.

Ha évi 1-szer elviszed, teljes generál szervízre, akkor nagyon jó lesz!

Ennyiért vettem
22.000Ft
Csatolt képek
Suntour XCR LO  2010 első teleszkóp
Suntour XCR LO  2010 első teleszkóp
Suntour XCR LO  2010 első teleszkóp
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCR LO szimering
6 válasz
utolsó: 2014. okt.
Suntour XCR LO nehezen jön vissza, mi lehet a hiba?
9 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCR LO termékkel kapcsolatban: