Suntour XCR RL első teleszkóp

21 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 36.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




w4crack04 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép festés, nagyon jól bírja. Mondjuk én vigyáztam is rá.

Jó mozgás

100mm kimozogja az XCR RL de azért nem koppanik.

Matricák bírják, nem jönnek le.

Erős híd.

Hátrány

A becsúszószárakon mindig meglátszott az olaj, hogy meddig csúszott be.

Több hátrányt én nem találtam róla.

Tapasztalat

Én mindenkinek csak ajánlani tudom akinek elég a 100mm-ter. Nekem cserélnem kellet mert nem volt elég.

Erre ajánlom

dirt, 

Ennyiért vettem
22 000
Csatolt képek
Suntour XCR RL  2011 első teleszkóp
Suntour XCR RL  2011 első teleszkóp
Suntour XCR RL  2011 első teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm

  • 120 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
külső szár:

magnézium


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (post mount)

  • v-fék


 
tengely:
  • normál (9mm)

  • átütő (15mm-es Q-Loc tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


 
ajánlott felhasználás:

cross country


 
további információk:

maximális rotor méret: 185 mm


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCR RL PopLoc vagy Rock Shox XC 30TK PopLoc ?
5 válasz
utolsó: 2013. feb.
Suntour XCR LO keménysége hogyan állittható?
5 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCR RL termékkel kapcsolatban: