Semmi.
Kis rugóút, nehéz, ronda, semmire nem használható, 5 cm rugóút, 1 hónap után már alig mozog, cserélem.
Nem ajánlom senkinek, maximum ha valami nagyon nehéz bringát akar építeni :D
sarki boltig oda-vissza
Semmi.
Kis rugóút, nehéz, ronda, semmire nem használható, 5 cm rugóút, 1 hónap után már alig mozog, cserélem.
Nem ajánlom senkinek, maximum ha valami nagyon nehéz bringát akar építeni :D
sarki boltig oda-vissza
Hát... az nem sok van. Talán hogy az ami van neki az a rugóút azt ki is rugózza az XCU.
Az van... Pl.: Nehéz, kevés rugóút, nagyon nagy kotyogás. Szerintem rohadt ronda a Suntour XCU, bumfordi egy darab izé (arányos a tömeg a tartósságával?)... a 160-as tárcsa csavarja, beállító csavarok nincsenek, szimeringek sem túl jók
Nekem széthullott egy lightos földúton a Suntour XCU... persely kicsúszott? o.O
Az új Caprine X-onlee biciklin XCM-V2 van... hát az fényévekkel jobb pedig az sem a csúcskategória...
Aki teheti és tényleg a bringát használni szeretné az vegyen egy másikat
Talán boltba járni.. de oda minek ha ilyen nehéz?
Hát nem túl sok előnye van talán csak annyi hogy erős :) Volt már 1 kisebb baleset vele amikor szemből belémjött egy másik biciklis pont a villaszárnak az én biciklimnek semmi baja nem lett az övébe eltört a villa felni is eltört... Lehet hogy csak szerencsém volt de eddig bírja az igénybevételt :) 5.000 FT-ot megért :)
Hát hátrány az van bőven: koccan, kotyog, nehéz mind 1 disznó :)))
előny?...
hát a súlya elég nehéz
szimering semmit sem ér
egy kis viz belefolyik és még kevesebb az esélye hogy mozog
nem nagyon szeret mozogni(bár nekem volt olyan időszak amikor öntöttem bele olajat és elég jol mozgott)
brutálisan kotyog a láb
fölösleges a nagybecsuszó
nincs anyag a válba
amikor meg lett az uj villám ledobtuk a óbarki szikláról(kb 60m) szarrá tört meg horpadt
boltba járás....
Háth nemsokvan! :D én észrevételem szerint igénytelen. néha olajozás, meg letörlöm a koszt róla.
nehéz, hangosan végzi a dolgáz nekem kicsit tuningolt, sajnos kárára mer tlecsattog néha de ahhoz elég nagyot kell ugratni :D
én mindenre használom, FR, DH, dirt street mindenre amire lehet egy bicót. de gondom nincs vele ez már a 2. ilyen telóm 8000 ér vettem újonnan. hidegbe melegbe egyaránt mozg rendesen. csak 65 kg vagyok. porba sárba fagyba jégbe vízbe. nekem nincs gondom pedig kapja az ívet rendesen. pénzkérdés az egész. akinek nem tetszik nevegye. a célnak megfelel tökéletesen. haveromnak sr duroja van és 2x kapott defektet mert nem mozdult meg. nekem semmi iylen bajom nem volt. mondom ki mennyire akar villogni. :D
igazából túrára van tervezve. matrica szerint is :D de amire akarod. :D
Hát nekem azért a töbiekkel ellentétben azért kimozog egy 5cm mondjuk nem szoktam kímélni
am elég idegesítő hogy mindig telemegy porral és , hogy eléggé ereszti a beszúszókra az olajat hidegben anyira besűrüsödik , hogy semmit nem ér jah és nem éppen a legkönyebb :/
HA ELOLVASÁTOK A TELÓ BELSAJÉN LÉVŐ CETLIT ODA VAN ÍRVA HOGY MIRE NEM AJÁNLOTT ( DH Dirt jump és egyéb kaményebb ígénybevételre nem )
Turázás , városi járkálás
Folyton kenegetni kell, meg szétszedni, hogy használható legyen.
Múzeumba, kiállításra, hogy "jééé, ilyen is volt!"
őő:S szerintem csak az van...mozgás hiányában szenved.. xDxD
max egy épülő bicóba jó hogy megálljon xDD
a teloutat végig kimozogja.enyi xdxd
Annál több :S
Csak felhajtottam egy patkára, és rémes volt :S
Mint ahogyan az előttem szólók is említették, nem túlzottan jó! :(
2 napja vettem egy Caprine X-onlee-t, és ez a bizonyos teló volt hozzá!
Budaőrsről tekertem vele haza (jászai tér), és addig nem volt kényelmes :(
Kapásból betértem egy montis üzletbe (nevet nem említenék :) ) És vettem egy Rock Shok Dart 1-est :)
Sok sok kérdés után a dart mellet döntöttem! (bocs a sok kérdésért :P )
Tegnap beszereltem a dart-ot, és máris ment a manual, kényelmesebb volt a patkára felhajtás :)
Igaz az elött bmx-es fenegyerek voltam, de ez lényegtelen :P
Itt köszönöm meg a teló tippet az illetékesnek :)
Ha megcsinálod, kitakarítod stb. mozog kb. 6 centit. Dirt-te jó lehet, ha olcsó telót akarsz. Ha olcsó, és viszonylag erős Dirt villa kell, ez a te villád. :D
Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.
1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.
A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.
1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.
Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Suntour XCU tuningolás |
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
|