Suntour XCU első teleszkóp
- Modellév: 2006 (frissítve: 2007.07.)
- Listaár: 20.000 Ft
Bármi lightos bicóra, főleg teszkó és osanbájkra
öhhh.... hát izé.... előőny?! jájjj...
Nem fikázni akarom, de életem során sok telót láttam de ez mindet felülmúlja a negatív toplistán...
- 40 millis becsúszó?? Minek?? Olyat DH/Freeridera szoktak 160+ rugóuthoz... Egy elméletben dirt villának tejjesen hülyeség és csak baromi nehéz lesz tőle. Mellesleg elég kaki anyagból csinálták és a cső falvastagsága sem a legjobb szal hiába a 40 milli...
- Amit a becsúszóba beleraktak azt a vállakból kihagyták.. Az anyagot. Iszonyat vékonyak a vállak. Keményebb használat után garantáltan itt fog törni.
-0 csillapítás. Se oda se vissza. Tekercsrugó azt kész. Jo monnyuk ha a szimering a lábak nyakában bekoszolódík akkor rászorul a becsúszóra szal mégis csillapít...
-A rugó út iszonyat szeszéjes.. Vagy 0 (ami a gyakoribb), vagy pedig koppan. Ez abból adódik h belül csak rugó van a talóban. Szal ha nincs megkenve a szimering akkor szorul hameg bevan kenve akkormeg nem fejt ki ellenállást és igy túlmozogja magát a teló.
-Végül szerintam full hülyén néz ki igy h ilyen bazivastag viszont tök rövid. Olyan mintha a frédi és béniből szalajtották volna.
Télleg nem lehúzni akarom ezt a telód de tényleg iszonyat rossz. Én csak kipróbáltam párszor de áhhhh. Fújj. Nem értem, hogy egy tervező aki elméletben ért a munkájához meg a biciklikhez, az hogyan tervezhet ilyet... Dirt/Streetre nem h nem jó hanem balesetveszélyes!! A nagy súly és a vékony vállak miatt egy keményebb leérkezésnél azonnal reccsen. Jó lehet, hogy nem az elsőnél, de egyértelmű, hogy ott fog törni... Ez fokozottan igaz, ha még nagy torzíós erő is éri. Pl kicsit ferde az érkezés.
Figyeljetek, én elhiszem, hogy az alacsony ár, meg az hogy drabálisnak néz ki, eléggé csábitólag hat azokra akik nem milliárdosok vagy pedig még nemrég kezdték és még nem elég jártasak a dologban, de ne ismétlem NE!! Főleg ha kezdő vagy! Amíg gyakorolni kell, elkerülhetetlen, hogy nem ugy sikerülnek a trükkök ahogy kéne, viszont ez a teló ilyenkor nemhogy segit, hanem jó eséylt ad rá, hogy kórházban köss ki!!
Inkább spórolj egy kicsit és én pl 37 ér vettem ebikeon Marzo DJ 3 ast. Akkor már inkáb azt. Az sem a csúcskategória de legalább jól néz ki és normálisan lett megtervezve és összerakva. Mellesleg nekem nagyon bejött. 37 et sztem megért.. és az nem olyan vészes ár.. De ennyi körül van a Rock Shoxx Tora is. Az monnyuk nemépp a leg brutálabb D/S teló de lehet U-turnoset is kapni azmeg elég jó, főleg ha nem csak egy dologra használod a bicód.
Szóval téleg ne!
Elhiszem, hogy van akinek jól müxik. Mákja volt. Valószinűleg épp jó a kenése. De azér figyeljetek oda rá! Az a váll nagyon gáz!
Viccelsz???
Amire tervezték egyáltalán nem jó, amire meg használni lehet arra jobb a merev villa (városban aszfalton) mer könyebb és ha jót veszel akkor erősebb is. Tudod.. ami mozog az törik ;) Monnyuk ami nem mozog az is :D
1. Megkaptam a bringámhoz. Volt örülés meg minden, hogy megvan a bringa. Mivel én nyáron vettem meg ezért itt még nem volt semmi baj a mozgással, de már ott is látszott rajta, hogy 1 tonna a súlya.
2. Az első hónap végén már olyan volt mint egy bmx villa : ) és már kezdett kotyogni! A tárcsafék kezdte csavargatni! A sártól még jobban el kezdett keményedni, szorulni. Akadozott a mozgása.
3. Eltört a villa! Pont úgy mint az előttem 2-vel véleményezőnél.
Hát.... az elején minden jó volt..,szépen mozgott kijárta az útját meg minden..de 1hónap után:D már nem mozgott rendesen egy lazább ugratástól lekottyant és piszok nehéz:S kb 3kg
ezt?:D
megha belemész egy félméteres gödörbeXDXD
Szerintem semmi nincs.
Nagyon nehéz.(6kg)
Nem mozog.
...
Nem éri + a Tescos teleszkóp jobban mozog ennél naon gagyi.
nekem ez már a 3. ,a többi kettő az kettétörött.
nagyon nem éri meg!!!
Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.
1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.
A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.
1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.
Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Suntour XCU tuningolás |
2 válasz
utolsó: 2012. okt.
|