Shimano 2200 első váltó

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 3.500 Ft

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

najrorla avatar
79 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

pontosan vált, nincsenek vele gondok vagyis  jó értelemben  igénytelen, kellően merev, viszonylag olcsó

Hátrány

eddig még nem tapasztaltam vele problémát

Tapasztalat

mindennapos igénybe van véve és jól bírja

Erre ajánlom

kezdő outira

Ennyiért vettem
a bringámban volt
Csatolt képek
Shimano 2200 első váltó
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

NagyAttila avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ha nincs megterhelve nagyon s ha jol van bellitva akkor nagyon pontosan valt,jol nez ki kemeny.
Hátrány
nagy terheles allat elege megszenved a valatassal.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sallay Zoli avatar
85 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nem túl drága, szép, pontos beállítás mellett jól működik.
Hátrány
Kicsit nehéz, terhelés alatti lefelé váltáskor már előfordult láncleesés.
Tapasztalat
2200-as fékváltókarral használom, amivel normál (azaz nem verseny-)körülmények között tökéletesen működik. Egyetlen zavaró dolog, hogy gyakran szükség van "trimmelésre" (a váltás utáni korrigálásra a láncvonal függvényében), bár ez alapvetően ennek a fékváltókarnak a sajátossága, nem a váltó hibája. A váltás általában viszonylag gyorsan, pontosan megy végbe.
Erre ajánlom
Országútra amatőr szinten, városba.
Ennyiért vettem
3300
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sadman avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó és könnyű. A Sorával részben azonos alkatrészek, kellően merev
Hátrány
Csak fekete színben létezik
Tapasztalat
Pontos váltás mindkét irányba - mi más kell még?
Erre ajánlom
Kezdő outisoknak, városi rombolóra
Ennyiért vettem
3500
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.