Shimano Alivio 2019 első váltó

70 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2018.12.)
  • Listaár: 8.200 Ft

Használt Shimano Alivio eladó
5.000 Ft
új árához képest: -39%

Shimano Alivio, top-swing, 28.6-os
3.400 Ft
új árához képest: -59%

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK



61-70 (70 vélemény)
Rendezés

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
jó, sőt az árához képest a legjobb vátó
Hátrány
nincs
Tapasztalat
frankó
Erre ajánlom
túrától fr-ig. Mindenre
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

A Jani avatar
A Jani
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Amig nem hajtod meg jobban,addig tök jó,lassan finoman kimérten nagyon jol lehet vele közlekedni
Hátrány
ha egy kicsit jobban kened neki és durvábban nyomod,mondjuk mikor ki kell lőni egy kereszteződésnél,már eléggé féltem az életem,hogy nem veszi a köv sebességet :(
Tapasztalat
a deore remélem jobb lesz
Erre ajánlom
csak nyugis embereknek amilyen én ritkán vok
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
háát... állítható átmérő!?!
Hátrány
Hajlik akár hogy állítom be nem tökéletes. Ha fel tudok váltani a legnagyobb lánckerékre akkor csak marha lassan vált le a kicsire. Ha pedig az első két lánckeréken jó a váltás akkor meg a legnagyobb lánckerékre nem tudok normálisan felváltani mert ELHAJLIK A VÁLTÓKANÁL! Azóta egy SRAM X-GEN-t használok teljesen hibátlanul
Tapasztalat
Végül is ha nem top swingeset sikerül beújjítani akkor jól jártok vele. A top swingest értékelem.
Erre ajánlom
Top Swingeset soha senkinek! De ami nem top swinges az jó azt csak ajánlani tudom.
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

REDNECK avatar
REDNECK
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
sztem pontosan vált de be kell rendesen állítani ! nekem 2 is volt és ha be volt állítva hibátlanúl működött. sztem előre nem is kell jobb:D
Hátrány
nehéz beállítani mert nem olyan jó helyen vannak a csavarok,nem lehet rendesen hozzáférni, és nem fekete.
Tapasztalat
nekem volt 1 lx első váltóm is na annál rosszabb:D sztem 1 5.0 nál jobb
Erre ajánlom
mindenre tudom ajánlani csak cc-re nem mert sztem arra vannak könnyebb váltók is
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tóth Balázs avatar
Tóth Balázs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Ha be van állitva,jó a bowden,és tiszta,k*rva jól dolgozik,pláne hogy az egész keró full IG-s rendszer.
Hátrány
Top swing:Könnyen besározódik,kikotyogósodik,rozsdásodik.
Tapasztalat
Top swing: 2 hónap után kikotyogósodott,aztán a 4. télnek nézek elébe vele.Most takaritottam ki alaposan,mert a kistányérra már nem tette le.
Erre ajánlom
Bárkinek a 2."téli" bicikliére.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cseya avatar
63 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyedén vált lefelé, erős rugójának köszönhetően. Egyszerű, megbízható darab, nem túl vészes áron.
Hátrány
A nagytányérra felpakoláshoz erő kell, erős rugójának köszönhetően. Néha lelöki a láncot (csak felfelé váltásnál). Hogy egyik áttétel-kombinációnál se súrolja a láncot némi hajlítgató tevékenységre kellett vetemednem. Azóta pöpec.
Tapasztalat
113/68-as középcsapágyméret, a nyeregvázcső 34,9 mm. Ha valakinek fontos esetleg.
Erre ajánlom
Téli fagyban, napsütésben, Harmatban, s ha hull a hó... Bár lehet, hogy egyesek nem taálják elég dinamikusnak.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Yako avatar
Yako
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Occsójé jót! Ezzel mentem be a helyi kereskedésbe, és ezt ajánlotta a srác, azt mondta ez alatt nem szabad vásárolni! :)) Szépen vált, persze, ha jól be van állítva.
Hátrány
Nem találtam, talán, hogy 3 év ztán elkezd egy kicsit lógni, egyébként semmi.
Tapasztalat
Bírja a telet, nem igazán venni észre rajta, hogy milyen az időjárás, mindig szépen vált.
Erre ajánlom
Bárkinek ,akinek kell első váltó! ;)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Pontos, egyszerű, és tűri a sarat. nem vészes az ára. Abszolút pozitív véleménnyel vagyok róla!
Hátrány
Csúnyácska! :) Terhelés alatt néha gondolkozik.
Tapasztalat
Maximálisan meg vagyok vele elégedve!!! Acerával, vagy Altus-szal össze sem hasonlítható! Nem volt még vele gondom, pedig jó sokat megyek vele.
Erre ajánlom
Túrázós emberkéknek, akik mennek terepre is, de nem versenyeznek!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Novi avatar
Novi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól vált, könnyű beállítani
Hátrány
szerintem az előállítási költsége 500 ft főleg 1 ilyen marha bonyolult mehanizmusnak.De hát mit lehet tenni ilyen a világ =(kurva drága)
Tapasztalat
az aceránál megtalálod az előzményeket
Erre ajánlom
street,CC,meg minden ahol első váltó kell
Szerinted hasznos?

berka avatar
berka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcso jol valt
Hátrány
megbizhatatlan neha
Tapasztalat
vegülis jobban megéri mint a deore
Erre ajánlom
mindenre
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

61-70 (70 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :
  • FD-M4000-TS
  • FD-M4000-DS
  • FD-T4000-TS
  • FD-T4000-DS

 
bovdenvezetés:

alul-felül húzós kivitel (Dual-pull)


 
rögzítés:

bilincs


 
hátsó fokozatok:

9


 
legnagyobb lánckerék:

40


 
láncvonal (mm):

50


 
bilincsméret (mm):
  • 28,6 (S adapterrel)
  • 31,8 (M adapterrel)
  • 34,9

 
váltótest:

Alumínium


 
láncvezető:

Acél


 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst

 
további információk:

FD-M4000

  • 40-30-22 foggal kompatibilis
  • Megnövelt a köpeny körüli szabad tér
  • A szélesen elhelyezett forgáspontok javítják a pontosságot, és növelik az élettartamot
  • Gyors összeszerelésű rendszer
  • HYPERDRIVE-val kompatibilis
  • A bowden rögzítéséhez szerszámmal jól hozzáférhető
  • Megnövelt szabad tér a láncvilla és az imbuszkulcs illesztési pont között (FD-M4000-TS)

FD-T4000

  • Egyenletes/könnyű váltás a 9-fokozatú HYPERDRIVE technológiával
  • CSAK 50 mm-es láncvonalhoz
  • 48/44 foggal kompatibilis

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.