Shimano Deore XT 2016 első váltó

54 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 10.800 Ft

Használt Shimano Deore XT első váltó
7.000 Ft
új árához képest: -35%

Használt Shimano Deore XT első váltó
6.000 Ft
új árához képest: -44%

Használt Shimano Deore XT első váltó eladó
10.000 Ft
új árához képest: -7%

Használt Shimano Deore XT eladó
11.000 Ft
új árához képest: 2%

HASONLÓ első váltó TERMÉKEK



31-45 (54 vélemény)
Rendezés

berkiha avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Felső bilincses:Nagyon erős rugó ,marha merev.

Terhelés alatt is gyorsan vált ,nagyon precíz ,masszív! Ja és nem kotyog!

 

Alsó bilincses: gyengébb rugó.

Hátrány

Hátrányt csak az alsó bilincsasnél tudok: kicsit tétova ,kicsit kotyog ,a rugoja nem elég erős ( a régi sram centerám is jobb volt).

 

Tapasztalat

A felső bilincses tuti jó válaszás- szerintem sokkal jobb! -és merevebb is annak ellenére ,hogy a forgáspontjai közelebb vannak.

Erre ajánlom

Mindenre

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2010 első váltó
Király!
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mephisto01 avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Shimano XT - Ez már nekem előny :-)

- Alsó bilincses, így több hely marad

- Kitűnő váltás, még terhelés alatt is.

Hátrány

1 hónap alatt nem tapasztaltam még, de remélem nem is lesz.

Tapasztalat

1 hónapja használom és eddig minden rendben van vele.

0km-esként vettem itt a testbike-on nagyon olcsón, így ár / teljesítménye kiváló.

Saras váltásról nincs tapasztalatom, d eminden más körülmények között a váltással nincs gond, csendes és pontos.

Más véleményeit elolvasva az alsó bilincses verziót gyengébbnek mondják, de ezt én még nem tapasztaltam, de 1 hónap alatt nem is biztos, hogy ki lehetne tapasztalni.

Egy biztos: ez előtt egy Altus első átdobóm volt a Kellys Quartz-omon és ahoz képest ég és föld a különbség.

SRAM PC-951-es lánccal használom, amivel tökéletes a kompatibilitás.

Erre ajánlom

Bárhova, ahol a pontos váltás szükséges.

Ennyiért vettem
6000 Ft :-)
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2010 első váltó
Shimano XT front derailer
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

superbikemen avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

xt láncal király a váltás

terhelés allat is ugyanúgy vált 

sárba is megálja a helyét

Hátrány

még nem találtam 

Erre ajánlom

xc re versenyzőknek és haladóknak

Ennyiért vettem
bicoval volt
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sályi Ferenc avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Bármilyen emelkedőn tökéletes váltást produkál.Nekem felsőbilincses van.Sár nem akadály neki,a havas utak sem.Deore és XTR láncal is tökéletesen vált minden körülmény közt.
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Eddig minden Shimano első váltóval maradéktalanul meg vagyok elégedve
Erre ajánlom
Nehéz terep és versenyzés
Ennyiért vettem
8000
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pakesz75 avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon szép és precizen teszi a dolgát. Kb 1000 km-t tettem bele és ott van a szeren. Jól is néz ki / 2008-as kiadás/  

Egyszer beállítod és jó.

Valaki azt írta hogy nehéz :) 151 gramm .Ennyi pénzért nem lehet  titánból vagy scandiumból ...vagy igen? :P 

Hátrány
Eddig még nem jelentkezett semmi.Pedig dagonyázós vagyok.
Tapasztalat
Nagyon jó az ár-érték aránya. Nem sokkal kerül többe ,mint egy gyengébb ,másfajta váltó.
Erre ajánlom
Bringázásra.
Ennyiért vettem
6700 ft
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Takács Balázs avatar
72 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Mindig mindenhol vált, még ha fél kiló sár is takarja. két sebesség közt biztos nem marad, észrevehetetlen a váltás terhelés alatt is, a lézervágott minta meg még szép is.
Hátrány
nincsen neki. Nem is drága, nem is beállíthatatlan. semmit nem tudok felhozni ellene.
Ennyiért vettem
5000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

one77 avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyors pontos , szépen csendben működik .

Használtam én már mindenféle időjárásban de eddig még sosem problémázott . Igaz nem is hagyom hogy az idő kikezdje /áplgatom/ .

Hátrány
Eddig még nem találtam , pedig már lassan 2 éve gyűröm egész évben változatos környezetben .
Erre ajánlom
Mindenféle bringásnak váltogatni :) .
Ennyiért vettem
A szamárhoz volt
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cseya avatar
63 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szép, meg XT, bár ez a két betű így egymás mellett egyre kevesebb tartalommal bír. Pontos és jó, már amíg jó. Ez nem kotyogósodik, sőt!
Hátrány

A téli meg a csapadékos üzemórák után olyan szinten beállt, hogy egyszerűen képtelenség volt leváltani vele. Mivel egész jól be van bástyázva, nem nagyon lehet megközelíteni holmi tisztítási- és kenési műveletekkel a csapokat és a rugót. Makrancossága nem egy bowdenszakadást eredményezett, míg a végén jól el is tört. Szóval nem egy tartós használatra tervezett darab.

Tapasztalat

Ezt az első váltót csak a "full XT életérzés" miatt vettem meg...

Visszaraktam a jó öreg Aliviót, az legalább működ.

Erre ajánlom
No.
7 olvasó 14%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rober-to avatar
232 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szép,

XT

Shimano

Jó a lézer vágott logó

Sárban is tökéletesen működik.

Hátrány

Nehéz. 151 gramm. A 2000-es Deorém könnyebb.

 

Tapasztalat

Jól működik. Kár, hogy ilyen nehézre sikerült.

Gyárilag adnak hozzá két adaptert a kisebb vázátmérőkhöz.

Erre ajánlom
Full XT-s gépbe és annak akinek tetszik, ill. jót akar venni.
Ennyiért vettem
7500
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sólyom Zsolt avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Vált mint állat. Próbáltam izomból tekerés közben váltani, hang nélkül lerakja, meg persze fel is. Szép, és a 2009-es bármilyen vázméretre jó, és alul-felül húzós is. Rugója durván izmos, kézzel igencsak nehéz megmozgatni.
Hátrány
Eddig jó. Nincs
Tapasztalat
Megvettem, beraktam azóta jó.
Erre ajánlom
XC vagy bármi
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Terhelés alatt is zavaró reccsenés nélkül vált.sárban nem próbáltam, és nem is fogom:P 9es xt láncal teljesen jó váltás, egyszerű beállítani.

Előzőnek egy deorém volt, de az faszán eltört...

Ha már veszek,akkor mondom xt ket. Aszthittem,hogy nemlesz igazábol külömbség a kettő között, de mégis.

Megéri az árát.

Hátrány
Mivel pár hónapos még nemtaláltam
Csatolt képek
Shimano Deore XT  2009 első váltó
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KA1 avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon pontosan, könnyen vált.nagyon erős váltó.Ezek nagyon sokáig bírják.Nekem nagyon bevált.Ajánlom mindenkinek.Azért csak egy Xt.
Hátrány
Nincs hátránya szerintem
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

porch91 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

dekoratív, pontos, könnyű is.

megfelelően pakolja a láncot.

Hátrány
???
Tapasztalat

hát királyul megvettem 9ér közben 7 körül má lehet venni...

de nagyon jó a sram x5höz képest.

az nagyon hamar kikotyogósodott, ez remélem nem fog.

sram pc890 lánccal és xt hajtóművel kifogástalan...

Erre ajánlom
jó ez minden váltós paripára
Ennyiért vettem
9000 (jólátbasztak)
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

berci avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól néz ki és azt csinálja, amire kitalálták. Nem kérdez, cselekszik. Beállítani, összerakni pofátlanul egyszerű.
Hátrány
nem tudok róla
Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
6500
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

osiris555 avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

pillanat alatt vált föl is, le is, észre sem veszed.

még csak kb. 1 hónapja van fönn, úgyhogy tartóstesztet nem tudok róla irni, de az első benyomás nagyon jó!

nem a top swinges verzió, alulhúzós vázban, lx váltókarral.

Hátrány
picit nehezen tudtam beállitani, de lehet, hogy ez a nem túl merev isises deore kar miatt volt.
Tapasztalat

ajánlani tudom, aki egy mindig megbizható, jó váltót szeretne venni olcsó pénzért

Erre ajánlom
cc,xc,maraton,túra, a vadulós szakágakat nem tudom, ott nem próbáltam.
Ennyiért vettem
7352
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (54 vélemény)
Rendezés
 
típusszám :
  • FD-M8000-H Side-Swing első váltó (3x11-fokozatú)
  • FD-M8000-L Side-Swing első váltó (3x11-fokozatú)
  • FD-M8000-D Side-Swing első váltó (3x11-fokozatú)
  • FD-M8000-E Side-Swing első váltó (3x11-fokozatú)
  • FD-M8020-H Side-Swing első váltó (2x11-fokozatú)
  • FD-M8020-L Side-Swing első váltó (2x11-fokozatú)
  • FD-M8020-D Side-Swing első váltó (2x11-fokozatú)
  • FD-M8020-E Side-Swing első váltó (2x11-fokozatú)
  • FD-M8025-H 2x11-fokozatú hagyományos első váltó
  • FD-M8025-L 2x11-fokozatú hagyományos első váltó
  • FD-M8025-D 2x11-fokozatú hagyományos első váltó
  • FD-M8025-E 2x11-fokozatú hagyományos első váltó

  • FD-T780-3

  • FD-T780-6
  • FD-T781-3

 
bovdenvezetés:
  • oldal húzós
  • alulhúzós
  • felülhúzós
  • alul-felül húzós

 
hátsó fokozatok:

11


 
teljes kapacitás:
  • 18 fog
  • 10 fog

 
váltótest:

Alumínium


 
láncvezető:

Acél


 
színválaszték:

fekete


 
további információk:

FD-M8000/M8020/M8025

  • Fokozott stabilitás, irányíthatóság és váltáshatékonyság
  • Nagyobb hézag a nagy kerekeknek
  • Új oldalbilincses kivitel nagy kerekű kerékpárhoz
  • Rövidebb láncvillával kompatibilis
  • Hatékony bowdenvezetés a könnyű váltóműködés érdekében
  • 50 %-kal nagyobb váltóerő kifelé, szemben a jelenlegi XT típussal (csak FD-M8020)
  • Kifinomult láncvezető a 2x11 FCW új tüske konstrukciójú fogaskerekekhez
  • Megnövelt húzóerő tartomány a hosszú utakra és aktív hátsó felfüggesztés (csak FD-M8020)
  • Sokoldalú változat, amely kompatibilis a hagyományos rögzítési lehetőségekkel
  • Széleskörű kompatibilitás és javított hajtás stabilitás
  • Megnövelt húzóerő tartomány a hosszú utakra és aktív hátsó felfüggesztés (csak FD-M8025)
  • Felsőbilincses és alsóbilincses
  • Magas bilincs, D-típus (kétirányú húzásl)
  • Alacsony bilincs, E-típus (lemez nélkül) (alsó húzásos)
  • Opció: felsőhúzásos FD-M9025-T-D/H nagy kerékhez

FD-T780-3/T780-6/T781:

  • Kiváló váltásteljesítmény 48-36-26 / 44-32-24 fog, csúcsban végződő kivitel
  • Robusztus váltásteljesítményt hátsó rugózású rendszerhez

tömeg:
  • 151 g (FD-M8000-H)
  • 135 g (FD-M8000-L)
  • 136 g (FD-M8000-D)
  • 121 g (FD-M8000-E)
  • 145 g (FD-M8020-H)
  • 129 g (FD-M8020-L)
  • 134 g (FD-M8020-D)
  • 119 g (FD-M8020-E)
  • 149 g (FD-M8025-H)
  • 131 g (FD-M8025-L)
  • 139 g (FD-M8025-D)
  • 124 g (FD-M8025-E)
  • 155 g (FD-T780-3)
  • 155 g (FD-T780-6)
  • 168 g (FD-T781-3)

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.