/első/ Nagyon jó szellőzése van! Kényelmes a Bell Slant, igényes a kidolgozása! A shild levétele után a lyukakba gyári Bell feliratú műanyag pattintható. Shild és shild nélkül is jól néz ki. Fényvisszaverők vannak rajta amik nem feltűnőek , de hasznosak! /első/
/második/ Az újabb verzió szíja finomabb anyagból készül (valamint ez is színben a modelhez igazított) , talán egy pár grammal könnyebbnek is érződik mint a régebbi Slant és ami abszolút nem elhanyagolható (és persze boltfüggő is) , de 4000 forinttal olcsóbban jutottam hozzá! 16500 vs. 12500! Hátulról is kifejezetten jól néz ki. A színmintához passzoló shild van - ez csak annak előny aki használja.
Bár lesz aki szerint ez nem előny , de a fekete-fehér-piros Slantom megmentette az életem , a héjszerkezet ugyan egyben tartja , de a belső része és hátulja rommátört , valamint a suzuki is amelyik telibevert. /második/
Sajnos nem könnyű a Slant , az előző sisakom 225g volt , ez papíron 297g!! Érezhető. A rögzítőrendszer viszonylag nagy lépésekben állítható és előfordul félrecsúszás is, de gyorsan visszaállítható.
/első/ Specialized Propero-ért indultam , viszont ez attól kényelmesebbnek bizonyult , jobban felfeküdt a fejemre és dinamikusabbnak is tűnik. Gyárilag csatos nyakpánt rögzítése van amit én a vásárlás napján átalakítottam egy menet közben is állítható de ugyan olyan megbízhatóan működő behúzós rögzítésre. Ez nem hátrány , csak kényelmi extra. A Slant technikailag (belső pánt és annak szivacsozása egy az egyben) megegyezik a Giro Skyla modellel és bár azt nem próbáltam fel , de olcsóbb mint a Bell! /első/
/második/Másodjára Bell Alcheráért indultam , de sajnos a nagykerben nem volt , így újra ugyan ezt a típust választottam. Az életem köszönhetem ennek a sisaknak , kár , hogy a hátamra már nem ér le , azt ugyanis matyóhímzéssel varrták össze. /második/
Remélhetőleg hamarosan lesz Bolt véleményező is , mert ott ajánlani fogom a Zöldpont keréküzletet , ugyanis anno a Probike-ban jóval drágábban jutottam a típushoz.
Fejet védeni mindenkinek minden ellen , de durvulósabb szakágban ez már kevés. XC, AM , város , országút.