- cipő függvénye a tapadás, de megfelelő lábbelivel kényelmes
- átlagos, nem túl szép forgása van, de nem szorul (csapágyazás rendben)
- a tengely erős, nem hajlik (77kg terhelés, kiállva)
- a keret erős, nem hajlik/törik
- festése tartós
- érdekes koncepció. A keret fémből van, de a tengely borítása és a keretet tartó 4 szár műanyag. Nos a szárakhoz a keretet egy sima facsavar fogja oda. Csak egyszer kellet odavágni a padkához, s máris eltört a szár. Mivel a csavar nem ér el a tengelyig ezért csak a műanyag rész tart. A probléma orvosolható (lásd: tapasztalatok)
- nem kifejezetten olcsó
- a sima talpú cipő nem barátja
Hirtelen megoldásként kellett alkalmazzam ezt a terméket. Mivel a teljesen műanyag pedálom (mely több mint 10 évet élt meg) a télen megadta magát egy körforgalomban való brékelés következtében. Mivel haza akartam jutni (lehetőleg nem tolva a járgányt) egy hiperbe betérve a sportosztályon már várt rám... az acélkeretes MTB pedál!
Ennél csak gyengébbek voltak, így maradt ez, kb 1000HUF-ért. 2 hét után odavágtam a padkához, melynek eredményeként eltört. Mivel újat nem voltam hajlandó venni ezért beindítottam a "buher bt."-t. A lényeg, hogy egy megfelelő hosszúságú facsavarral kell helyettesíteni a gyárit; pont olyan hosszút ami elér a tengelyig, de ahhoz nem ér hozzá - mivel ha rácsavarjuk a tengelyre akkor a pedál forgása értelemszerűen akadályozva van. Ezt kiegészítettem még két vaskos gyorskötözővel. Ők a keretet és a tengelyt fogják össze; nem szép, de hatékony.
Ha körültekintően használjuk hosszúéletű alkatrésze lehet a bringának. Ha nem, akkor is, csak ez esetben az eredméyn kis időveszteség a házibarkáccsal és némi szépségvesztés a gyorskötegelők által...
A javíthatósága miatt 4 répa.
Kiegészítés a pontos típusmegjelölésre! Union K370 (a pedál oldalán felüntetve)
kocagépektől a jobb városi/trekking bringákig (de csak amennyiben a tulaja kényelmes tekerő, figyelmes s a pedantéria nem áll messze tőle). A lényeg, hogy vadorzók ne használjék mert alattuk hamar tönkremegy)
