Avid Clean Sweep G2 2013 féktárcsa

35 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 10.200 Ft

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK



31-35 (35 vélemény)
Rendezés

KBalazs avatar
23 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nos lássuk csak,

-a 203-as méretűt nagyon eltalálták külsőre, tényleg nagyon szép.
-Strapabíró, időtálló, jól megtervezett darab, ezért jól tűri az erőhatásokat, eltörni szerintem ezt nem nagyon lehet.
-Jól hül. Egy hosszabb gyors, fékezős, lejtős menet után sem látszik meg rajta hogy lilulna, mint sok másik tárcsa, lehet ez azért van mert 203-ast használok.
-Iszonyatosan jó fékereje van. Én Avid Juicy 5-el használom (szettben volt) és nem lehet rá panasz. Induláskor is ugyan olyan jól fog mint amikor megérkezek a hegy / domb aljára. Sőt még jobban fog, ha egy kicsit bemelegszik, hangja nem nagyon van, talán egy kevés de nem zavaró.
-Nagyon jó a kopásállósága, én kb 2 éve vettem és még most is olyan mint amikor kivettem a dobozából (kifényesedett ugyan, de nem látszik rajta hogy kopott volna) pedig használom rendesen.

Hátrány

Sajnos néha megy bele egy kicsi "nyolcas" és olyankor hozzáér a betéthez, ezért csilingelhet menet közben. De ez betudható annak hogy vékony anyagból csinálták, tehát ez nem is igazán hátrány, és könnyen orvosolható.
Viszont az már igencsak az, hogy a tárcsa csavarjaihoz adott kulcs nem igazán ér semmit, csak annyit, hogy egyszer meghúzod vele a csavarokat és tönkre is ment, ezért használok saját kulcsot, de ez sem a tárcsát minősíti.
Tehát tulajdonképp nincs hátránya :D

Tapasztalat

Összefoglalva, ha ilyet veszel az tuti jó választás. Nekem ez az első tárcsafékem amit használok és maximálisan elégedett vagyok vele. Ár/érték-re egy kicsit húzós, mert 11000 Ft, de ha megveszed az biztos, hogy egy jó darabig nem kell másikat venni.

Erre ajánlom

Mindenkinek mindenre, de főleg:
DH / FR / AM / Enduro (203-as méretben).
Ha valaki cross country bringát épít annak elég a kissebb tárcsa is.

Ennyiért vettem
Szettben volt
Csatolt képek
Avid Clean Sweep G2  2009 féktárcsa
Avid Clean Sweep G2  2009 féktárcsa
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Freddy avatar
30 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon jól fog én bb7-tel használom elől és hátul is

elől 185ös van és ritkán melegszik fel, jól fog mindig . hátul elég egy 160as is, az is megfog egy ujjal is.

Hátrány

pici 8as néha belemegy, de nem zavar semmit, ugyanolyan jól fog (max a hangja kicsit idegesitő)

Tapasztalat

nagyon jó tárcsa, kicsit drága de nagyon megéri szerintem. sokkal jobb mint az alap tárcsa amivel a bb7et adják. én ráadásul hátulra ugyanannyiért vettem mint amennyiér az eredetit adják xD

Erre ajánlom

bármi

Ennyiért vettem
9000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BF2 hungarolada avatar
141 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

legjobb féktárcsa amit valaha használtam :P

-jól fog rajta a fék

-oldalirányban nagyon merev

-az egész nagyon merev :D

-keményebb használatnál éri el az optimális hőmérsékletet

Hátrány

nincs

 talán az hogy mechanikus tárcsafékhez nem a legjobb, ahhoz inkább a ronudagon, de g2-vel is jó

Tapasztalat
nekem 203-as volt belőle elöl és szerintem jobb mint a hayes tárcsája 203-as méretben és  nagyobb igénybevételnél jobban fog mint a round dagon
Erre ajánlom
mindenre a saját méretében
Ennyiért vettem
fékhez adták
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Szép, jó a súlya szal nem nehéz, fain, jónak tűnik és erős nem hajlik könnyen.
Hátrány
- A hozzá adott csavarok és torx csavarhúzó gagyi... én kaptam hozzá. :D
Tapasztalat
Nekem csalódás volt mert 3-4hónap után 160mm-es hátúl 1x csak beégett bár mindenre volt használva a bicó. :S Eléggé rossz volt amikor elveszett a fékhatás és látszottak az égési nyomok. Ilyen kékes feketés foltok lettek rajta. :(
Erre ajánlom
- XC, CC (140-160mm) - Dirt (160mm) - All Mountain/Enduro (185mm) - FreeRide (203mm)
Ennyiért vettem
5.600Ft
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kisczegi avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

203-mas jól néz ki,

Hátrány

Nekem sikerült kifognom egyet amiben 8-cas volt. emiatt basztatta a féknyerget. A papírjára az volt írva hogy made in taiwan. kicsit elszomorító.

Tapasztalat

Inkább maradok a hayes-nél.

 

 

Erre ajánlom

Méretől függ.

Ennyiért vettem
9200
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-35 (35 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 140mm
  • 160mm
  • 180mm
  • 200mm

 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
további információk:
  • Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G2 CLEAN SWEEP" féktárcsa, hőelvezető kiképzéssel.
  • Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Clean Sweep G2
3 válasz
utolsó: 2019. márc.
Avid Clean Sweep G2 185mm miért ér bele a teleszkópba?
7 válasz
utolsó: 2015. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Clean Sweep G2 termékkel kapcsolatban: