Nos lássuk csak,
-a 203-as méretűt nagyon eltalálták külsőre, tényleg nagyon szép.
-Strapabíró, időtálló, jól megtervezett darab, ezért jól tűri az erőhatásokat, eltörni szerintem ezt nem nagyon lehet.
-Jól hül. Egy hosszabb gyors, fékezős, lejtős menet után sem látszik meg rajta hogy lilulna, mint sok másik tárcsa, lehet ez azért van mert 203-ast használok.
-Iszonyatosan jó fékereje van. Én Avid Juicy 5-el használom (szettben volt) és nem lehet rá panasz. Induláskor is ugyan olyan jól fog mint amikor megérkezek a hegy / domb aljára. Sőt még jobban fog, ha egy kicsit bemelegszik, hangja nem nagyon van, talán egy kevés de nem zavaró.
-Nagyon jó a kopásállósága, én kb 2 éve vettem és még most is olyan mint amikor kivettem a dobozából (kifényesedett ugyan, de nem látszik rajta hogy kopott volna) pedig használom rendesen.
Sajnos néha megy bele egy kicsi "nyolcas" és olyankor hozzáér a betéthez, ezért csilingelhet menet közben. De ez betudható annak hogy vékony anyagból csinálták, tehát ez nem is igazán hátrány, és könnyen orvosolható.
Viszont az már igencsak az, hogy a tárcsa csavarjaihoz adott kulcs nem igazán ér semmit, csak annyit, hogy egyszer meghúzod vele a csavarokat és tönkre is ment, ezért használok saját kulcsot, de ez sem a tárcsát minősíti.
Tehát tulajdonképp nincs hátránya :D
Összefoglalva, ha ilyet veszel az tuti jó választás. Nekem ez az első tárcsafékem amit használok és maximálisan elégedett vagyok vele. Ár/érték-re egy kicsit húzós, mert 11000 Ft, de ha megveszed az biztos, hogy egy jó darabig nem kell másikat venni.
Mindenkinek mindenre, de főleg:
DH / FR / AM / Enduro (203-as méretben).
Ha valaki cross country bringát épít annak elég a kissebb tárcsa is.