Avid Clean Sweep G3 féktárcsa

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 14.100 Ft

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK




biciglixd avatar
17 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Én rockrider 5.3-as bicajon, 160mm-es átmérővel, Avid BB7 2012-es modellel használom, és eddig szinte csak pozitív véleményem van róla.

  • Nagyon szép a megjelenése
  • esőben, sárban sem változik a fékhatás
  • Az előző gyári TEKTRO tárcsámhoz képest nagyon könnyed
  • nem ciripel, nem visít
  • nem szedett eddig össze 8-ast, elég masszív a cucc.
  • 4000 km használat után sem jelentős a kopása.
Hátrány
  • Sok fékezés után ugyan jelentősen fel tud melegedni (vettem ezt észre egy defektnél amikoris komolyabban megégettem vele a kezemet), de igazából fékerő változást ezekben az esetekben sem tapasztaltam.
  • Ha nagyobb mennyiségű vizet kap, akkor visít mint a kismalac.
  • Alapáron elég drága.
Erre ajánlom

Megállni bármikor, bármilyen körülmények között

Ennyiért vettem
14000 első hátsó féktestekkel együtt
Csatolt képek
Avid Clean Sweep G3  2012 féktárcsa
elöl
Avid Clean Sweep G3  2012 féktárcsa
hátul
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

203 mm


 
féktárcsa felfogatás:
  • 6 csavaros
  • Center lock

 
további információk:

Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G3 CENTERLOCK" féktárcsa, hőelvezető kiképzéssel.


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Clean Sweep G3 termékkel kapcsolatban: