Avid Clean Sweep G3 féktárcsa

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 14.100 Ft

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK




albertz92 avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

vetemedést nem tapasztaltam

jó fékerő (Hayes MX-4)

Hátrány

keményebb betéttel szerintem könnyű megégetni, pedig nem vagyok nehéz (70kg)

nekem melegedéskor az első rendszeresen ordítani kezdett (visítást írnék, ha az lett volna, de ez nem az volt :D ). Ugrottak félre előlem a turisták. Szerintem mondjuk ez nagyobb mértékben függ a betéttől, mint a tárcsától

kb. 1500 km alatt érezhető válla lett

Tapasztalat

Szóval válla lett, igen, és tényleg 1500 km alatt, és tényleg csak 70 kiló vagyok. Az mondjuk igaz, hogy vízszintesen nem sokat szoktam tekerni, vagy hegynek fel, vagy hegyről le megyek. Lehet, hogy a kopásban a szinter pofa is szerepet játszott, szerintem elég kemény. Pedig kopik az is.

Ennyiért vettem
1500
Csatolt képek
Avid Clean Sweep G3  2010 féktárcsa
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:

203 mm


 
féktárcsa felfogatás:
  • 6 csavaros
  • Center lock

 
további információk:

Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G3 CENTERLOCK" féktárcsa, hőelvezető kiképzéssel.


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Clean Sweep G3 termékkel kapcsolatban: