Avid HSX féktárcsa

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 18.500 Ft

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

szantozole avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

A tárcsa a cross-drilled technológiának köszönhetően a tárcsák könnyűek, melegedését, és sáros vizes környezetben is javul a fékek adagolhatósága.Illetve a titán rögzítőcsavarok is mindent kibírnak.

 

Hátrány

Nem nagyon van.

Csatolt képek
Avid HSX  2015 féktárcsa
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
méret:
  • 140mm
  • 160mm
  • 180mm

 
féktárcsa felfogatás:
  • 6 csavaros
  • Center lock

 
további információk:
  • Új HS féktárcsák cross-drilled technológiát alkalmazzák, mely csökkenti a tárcsák súlyát, melegedését, és sáros vizes környezetben is javul a fékek adagolhatósága.
  • Magas minőségi előírásoknak megfelelő "HSX" féktárcsa, hőelvezető kiképzéssel, alu belső tartóval!
  • Nagyobb merevség, jobb hőelvezetés, könnyebb súly!
  • Titán rögzítőcsavarokkal

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid HSX termékkel kapcsolatban: