Avid Roundagon féktárcsa

24 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK




Takács Balázs avatar
72 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

egyenesen fut, 8as a környékén sincs, számomra esztétikus, a fékereje kiváló, a fékbetétemet nem zabálja, a tárcsa se fogyik feltűnően

Hátrány

hidegben, vízben nyüszít, lassan kopik össze a betéttel, a hullámos széle pontatlan beállításnál csapkodja a féktestet.

Tapasztalat

egy tirálos srác használta előttem. juhé. azthittem lesz vele baj ebből adódóan, de nem lett. Felcsiszolta nekem mielőtt eladta, így meg kellett várni míg összekopik. Azóta egyszer lelocsoltam olajjal is véletlenül, megint pucolás, megint meg kellett várni, most már majdnem megint összekoptak a tektro betétekkel. 185mmes tárcsám van, 180as adapterrel, így alátétekkel kellett hézagolnom.

Erre ajánlom

triálra az előző tulaj tapasztalatai alapján, XC, CC a sajátok alapján.

Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
Avid Roundagon  2010 féktárcsa
Avid Roundagon  2010 féktárcsa
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 160 mm
  • 185 mm
  • 203 mm

 
tömeg (g):

140


 
további információk:
  • 6 csavaros rögzítés
  • Rozsdamentes acél
  • BB5-től Juicy 7-ig minden Avid tárcsafékkel kompatibilis
  • Fémes és műgyanta alapú betéttel is használható

A feltüntetett ár a 160 mm átmérőjű tárcsára vonatkozik.


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hayes Stroker Carbon Avid tárcsával. Gond?
2 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Roundagon termékkel kapcsolatban: