Avid Roundagon féktárcsa

24 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK




- Mikey - avatar
138 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Megégetni eddig nem sikerült az Avid Roundagon-t, pedig a Mecsek lejtőin időnként eléggé strapálom (időnként hoszú, tartós fékezések, mondjuk Hunyadi út).
  • Nyolcas eddig nem került bele, remélhetőleg ezután sem fog.
  • A hátsó fékemnek huzamosabb használat után elég érdekes hangja van, nem tudom, hogy ezt mi okozza (talán a betét).
  • Avid BB5 fékkel és gyári fékpofával használom, így megfelelő a fékerő.
Hátrány

A más említett furcsa hang a hátsó fék esetében.

Csatolt képek
Avid Roundagon  2010 féktárcsa
Avid Roundagon  2010 féktárcsa
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 160 mm
  • 185 mm
  • 203 mm

 
tömeg (g):

140


 
további információk:
  • 6 csavaros rögzítés
  • Rozsdamentes acél
  • BB5-től Juicy 7-ig minden Avid tárcsafékkel kompatibilis
  • Fémes és műgyanta alapú betéttel is használható

A feltüntetett ár a 160 mm átmérőjű tárcsára vonatkozik.


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hayes Stroker Carbon Avid tárcsával. Gond?
2 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Roundagon termékkel kapcsolatban: