Avid Roundagon féktárcsa

24 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK




sipi88 avatar
61 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A hűtése nagyon jó. Erős, nincs benne 8-as, alig van megkopva pedig az előző tulaja sokat használta, tartós tárcsa jó fékhatást biztosít.

Hátrány

Én 160-as adaptert kaptam hozzá. Szép kis meglepetés volt, mivel sosem gondoltam hogy vannak ilyen sz@rrágó emberek. Mondta hogy rakjak alá alátéteket. Megcsináltam amit mondott, de az egyik csavar amivel  rögzítettem (még a csavarokat is sajnálta) szépen eltört, látszik rajta hogy elfolyt az anyag, lehet anyaghiba, viszont az már tényleg felháborító hogy ilyen kis dolgok miatt kockára teszi más ember testi épségét. Üzenem az eladónak hogy az anyukád első fékjével szórakozz. Lehet emiatt meghal vagy kórházba kerül, de majd a sírjára felirathatod hogy "meghaltam a fiam miatt, de meg is érdemeltem mert 1-el több féreggel szaporítottam az emberiséget". Elnézést hogy ilyen durván írtam, de azért  láthatjátok ti is az eset súlyosságát. Az a kis csavar eltörhetett volna akkor is amikor 50-ről kell lefékeznem, és senki se mondja hogy ez az én hibám, mivel az a fél centi alátét adott neki rendes erőkart.

Ennyiért vettem
fékhez kaptam
Csatolt képek
Avid Roundagon féktárcsa
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 160 mm
  • 185 mm
  • 203 mm

 
tömeg (g):

140


 
további információk:
  • 6 csavaros rögzítés
  • Rozsdamentes acél
  • BB5-től Juicy 7-ig minden Avid tárcsafékkel kompatibilis
  • Fémes és műgyanta alapú betéttel is használható

A feltüntetett ár a 160 mm átmérőjű tárcsára vonatkozik.


Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hayes Stroker Carbon Avid tárcsával. Gond?
2 válasz
utolsó: 2012. jan.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Roundagon termékkel kapcsolatban: