-nem nagyon melegszik
-nem hajlik, törik
-nem ad ki érdekes hangokat
-jól néz ki
-széles fékfelület
-elfogadható ár
Eddig semmi probléma nem volt vele.
Xlc fékkel használom elől, megfog.
Mérettől függően: FR, DH, XC, AM
-nem nagyon melegszik
-nem hajlik, törik
-nem ad ki érdekes hangokat
-jól néz ki
-széles fékfelület
-elfogadható ár
Eddig semmi probléma nem volt vele.
Xlc fékkel használom elől, megfog.
Mérettől függően: FR, DH, XC, AM
Jól fog, nem nagyon melegszik, esőben nem nyikorog és nem is rezonál, szép a kialakítása, bár ezért az árért szerintem kicsit drága én bringával együtt vettem és hayes strokerrel használom.
Nincs neki, kivéve hogy nekem volt benne egy nyolcas gyárilag de szerintem ez egyedi eset.
Bármire
- nagyon jó a fékezőerő
- nem hajlik, nem törik, nem ég meg...
- nem nyekeg vagy nyikorog, ha jól be van állítva
- nem nagyon melegszik
- nagyon szép a megjelenése
- nem igazán kopik...
- egy kicsit drága
- más hátránya nincs neki...
Elég jó féktárcsa, szép és jó is :) alig melegszik, illetve ha komolyabb lejtőn jössz, akkor utánna gyorsan visszahül..
hát nekem sajnos rakott bele egy 8-ast a fékem, de ez szerintem csak a rossz beállítás miatt volt lehetséges..... amúgy nincs...
hidraulikus fékhez
Hayes. Ahogy írták a korábbiak, eléggé melegszik, de a fékhatáson nem lehet érezni. Mivel országúton használom így talán nincs is akkor igénybevételnek kitéve mint dh-n. Szép megmunkálás.
Eddig semmi gondom nem volt vele.
Nekem Hayes MX4 féktestekkel van fent az említett féktest saját pofáival. Nem ciripel, nem nyikorog. 160-as tárcsám van és azt hozza amit vártam tőle. Jobb mint egy tektro vagy promax. Nagyobb méretű korong biztos nagyobbat is harap.
Szerintem csak méret függő, hogy mire használod.
Melegedése betétfüggő, fémes avid betéttel elég könnyen felmelegeszik és alig fog, de gyantás formula betéttel meg se kottyan neki a meleg. Persze a melegtűrés inkább betétfüggő. Hangja nincs, kinézete megfelelő. Az ára szerintem elfogadható.
Gyorsan kopik.
Sose vettem észre eddig különbséget két tárcsa között.
dirt, street, cc
nagyobb méretben másra is
-Gyorsan fel tud melegedni,de utána is fog.Én nem égettem el eddig 1 tárcsát sem,de másoknál láttam ilyet megégve.
-Szép a megjelenése,és a kidolgozása is jó,fékezéskor néha szokott kiadni fura hangokat.
-1 év használat után nem sokat kopott,Hayes MX4-el használtam.
-Jó a fékereje HAYES fékekkel! Nem hiába a tárcsa is az! Más fékekkel közel sem lehet akkora teljesítményt kihozni belőle,mint hayes fékekkel.
-Nyolcast hajlamos összeszedni,a 180mm-esembe is volt 1 kicsi,de haverom 203mm-esébe már kicsit nagyobb volt...
Nem olyan rossz ez,1 évig használtam elöl és hátul is,bajom nem volt velük,de lecseréltem nagyobbakra,és volt olcsóbban is,ezért inkább azt vettem.
Bármire,mérettől függően.
203mm-es tárcsáról írok:
Szerintem vegyél mást.... tudom, hogy ez olcsó, de sokak véleményét képviselem itt.
A több anyag miatt kevésbé hajlamos a vetemedésre , de azért néha becincog.
Szerintem a kommersz féktárcsák közt elég jól néz ki!
203mm-es verzió van elől , 180mm hátul , anno mikor 106Kg voltam akkor is bőségesen elég volt (SLX fékek) , elmelegedésről pedig még messze nem beszélhetünk.
Volt vele esésem , talán csak a szerencse , de nem hajlott el egyszer sem.
... a 180mm-es tárcsa 2009-ben levágta az ujjam :) , vagy ez talán előny? erősebb mint az ujjam...
Az ár/teljesítményre azért kapott 4-est mert ennyiért már lehetne alubakos is.
Mérettől függően XC-AM-FR-DH és mivel most már a cyclocross-ban is megengedett így 160-as méretben oda is!
olcso és mégis jo,szép bár ez szubjektiv
fékezésnél berezonál és hidegben nedvessen borzaszto hangos
180-160-as kombot használok belöle a 160-as már használtan kaptam a 180-ast tavaj vettem ujonan ami kicsit zavart hogy az uj tárcsa egy picit ütöt de végülis sikerült kicentrirozni bár nem volt könyü de enek örültem mivel kiderült jo erös a tárcsa anyaga ebböl következik hogy nem könyen deformálodik,és eddigi tapasztalataim szerint lassan is kopik pedig kapot port sarat és most télen havat jeget is böven de eddig egyik tárcsán sincs komoly kopás az egyik szinteres a másik gyantás pofával van nyuzva mindkettöt szereti bár gyantással egy kicsit cincog :D nagy temponál inteziven fékezve igen berreg vagy inkább zümmög :) de ez megvallom még tetcik is. A fékrö szerintem tökéletes bb7-esekkel használom és böven 100kg fölött vagyok de kiváloan fog szerintem nagyon jo tárcsa
bárkinek aki szereti a minöséget és a pénztárcáját nem mondanám nehéznek se és legalább van fékereje. télen pedig ha nedves az idö legalább van hajokürtöd :D
Elöny viszont, hogy van 224es-be is, és 6.300Ft-ért megveheted. De az is biztos ciripel.
Amugy ha azt nézzük az Avid Cleansweep tárcsája is van ilyen szép.
Hát sok jót nemtudok mondani róla, tudni kell kezelni és bánni vele.
Jól néz ki és népszerű is.
A hűtés nem az gazi bár ez a tárcsamérettől függ.
Elég könnyen hajlik.
Itt válik semlegessé az a mondás: "Nem a méret a lényeg!"
Hát ugye 160mm 185mm 203mm es méretekben kapható és a fékhatás ennek a függvényében is emelkedik.
Sima vagyány gyerekeknek elég a 160 as
Aki már DH/FR ezik annak már ajánlottab a 203as.
A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.
A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.
A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.
A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Hayes V6 Mud Cutter- hogyan szoktátok kiszedni a csavarokat? |
3 válasz
utolsó: 2011. máj.
|