Masszív, robosztus tárcsa, mégsem túl nehéz. Persze nem gramm mániásoknak való súlya van, viszont a masszivitásához képest szerintem jó a teljesítmény/súly arány.
A fékezőfelület a legtöbb féknyereghez ideális, jól beállítható úgy, hogy szépen feküdjön fel a fékpofa a tárcsára.
1 éve használom, kb. 1200 km-t mentem vele, ebben volt jópár Normafa, elég sok HármasHatárHegy, de nem igazán kopik. Jó, persze, nyilván kopik, de közel se drasztikus, kézzel alig kitapintható a szintkülönbség a tárcsán. Illetőleg ezeken a pályákon nagyon túlmelegíteni se sikerült. Mondjuk volt már, hogy full feketére forrósodott, de akkor se volt vele semmi probléma. Amikor visszahűlt, visszakapta eredeti színét.
Minimális vetemedést összeszedett 1 év alatt, de ez még bőven a tűréshatáron belül van, közel sem zavaró. Nem cicereg, 8-asnak közel se nevezném. Ennyit biztos, hogy más tárcsák is kapnak.
Nem tudok hátrányt mondani, mert annyira egyszerű eszköz, hogy nem tud meghibásodni ha rendeltetés szerűen használod. Ha nem melegszik túl, akkor hosszú évekig jó lesz.
Formula RX fékkel használom, annak a gyári pofáival tökéletes a fékerő. Elől 180-as, hátul 160-as van. A gyári pofák amúgy fémesek, de most elől kipróbáltam egy félfémes, gyantás BBB-t, azzal is ugyan olan jó a fékerő, de maga a fékérzés, az egész finomsága szerintem a fémessel jobb volt. Azzal vajpuhábbnak éreztem a fékezést. Ezzel a gyantással olykor képes beremegni, mintha darálna. De csak néha. Pedig középen fut a tárcsa, egyszerre érnek hozzá a pofák, jól be van álltva.