Megfelelő átmérővel és jó fékkel párosítva remek fékhatás. Jó kopásállóság. Szerintem kifejezetten szép mintázatú a V8.
Lehetne vastagabb anyagból, mert szeret hajolni. Melegszik (mondjuk melyik tárcsa nem).
Szerintem ha két darabból lenne, akkor sokkal merevebb lehetne ugyanilyen vastagság mellett.
Nekem volt már 160(V6), 180(V7), 203 (V8)as is, mindet használtam különböző terepeken, shimano és hayes bovdenes fékekkel. A 160as egyértelműen városi felhasználásra, esetleg lazább túrákra, lankás terepre. A 180 és 203as verziók szinte mindenhol megállják a helyüket, ha jó fékkel és beállítással párosítjuk őket. Talán a 180as kevésbé deformálódik és a villát is jobban kíméli, ennek ellenére engem akárhol megfogott. A 203as sajnos nagy sebességnél kanyarban magától is kihajlik (persze ez nem maradó alakváltozás), de én aszfalton 50 körül tapasztaltam, hogy kanyarban cincogott, egyenesben nem...:D
Műgyantás fékbetéttel sikítanak eléggé, fémessel alig-alig, azzal szép hangjuk van.
Átmérőtől függően bármire.