Avid Single Digit 5 féktest

25 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 5.400 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Fekka avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

 

-Egyszerű kivitel, egyszerű beállitás

-tetszetős kinézet

-megfelelően merev, hatékony fékerő...a B+ volt elötte fent de az avid érezhetően jobb.

-nekem nem kimondottan ette a gyári fékpofa a felnit...bár én nem használtam sokáig a gyári pofát(kb max 1000km-en át)  ..BBB vel használom és igy, fog mint állat nincs panasz rá.

-sárral még nem gyűlt meg a baja

-és ami miatt még nagyon kedvelem bár ez személyes vonzalom ...az hogy avid fr5 fékkarokhoz és a single digit 5 féktestekhez nagyon jutányosan jutottam hozzá 4000/db áron...igy a karok és a fékek előre hátra megvoltak ...szemtelenül olcson

Hátrány

-néha előfordul hogy nagyon lomhán húzz vissza a hátsó féktest rugója ez kicsit boszantó tudd lenni ,de kicsit sűrűbb takarítással ez is orvosolható

Tapasztalat

nagyon jó V-fék ,teszi ami elvárható tőle..se több se kevesebb talán a piacon az egyik legjobb ár/érték arányú termék csak ajánlani tudom

Erre ajánlom

én mindenre használom...erdőben ,sárban,terepen...de még a boltba is ezzel megyek..és mindig megállított időben.

észszerü határok között egy jó kis általános v-fék..azaz mindenre ajánlom

Ennyiért vettem
8000huf a kettö test + a 2fék kar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:

matt fekete


tömeg:

210 g


 
további információk:

Az AVID economikus kategóriája. A legjobb ár / minőség arány MTB felhasználóknak. Jellemzője FVA kialakitás. Kedvező árfekvés.

Féktest:

  • Hidegen kovácsolt alu
  • Siklócsapágyakkal rögzül a vázhoz
  • FVA kialakítás: célja a kis távolság elérése a féktüskétől, ezzel csökkentve a csavaró erőket, ezáltal hatékonnyabbá téve a fékezést.
  • Fékpipa: rozsdamentes acél, teflon betéttel
  • Fékpipa ütköző: sima acél
  • Fékrugók: 2,3mm átmérő gyorsabb visszatérítés, könnyebb kezelhetőség "OLS".
  • Súly: 210g

Fékbetétek:

  • AVID fékpofák
  • Szín: matt fekete

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Single Digit 5 termékkel kapcsolatban: