Avid Single Digit 5 féktest

25 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 5.400 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




jozsó007 avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A fékerő nekem tökéletes, eddig mindig megálltam

a féktest kellően merev, a fékkar húzására azonnal reagál

esőben sem nyikorog

könnyű beállítani

jól adagolható fékerő

 

Hátrány

Fél éve használom, még nem tapasztaltam hátrányt.

Tapasztalat

Előző olcsó fékem beállításával sokat kínlódtam, ezt nagyon könnyű behangolni, szinte el se hittem. Tetszetős és megbízható, megérte az árát.

Erre ajánlom

Mindenre, kivéve extrém sebesség.

Ennyiért vettem
5500
Csatolt képek
Avid Single Digit 5  2015 féktest
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:

matt fekete


tömeg:

210 g


 
további információk:

Az AVID economikus kategóriája. A legjobb ár / minőség arány MTB felhasználóknak. Jellemzője FVA kialakitás. Kedvező árfekvés.

Féktest:

  • Hidegen kovácsolt alu
  • Siklócsapágyakkal rögzül a vázhoz
  • FVA kialakítás: célja a kis távolság elérése a féktüskétől, ezzel csökkentve a csavaró erőket, ezáltal hatékonnyabbá téve a fékezést.
  • Fékpipa: rozsdamentes acél, teflon betéttel
  • Fékpipa ütköző: sima acél
  • Fékrugók: 2,3mm átmérő gyorsabb visszatérítés, könnyebb kezelhetőség "OLS".
  • Súly: 210g

Fékbetétek:

  • AVID fékpofák
  • Szín: matt fekete

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Single Digit 5 termékkel kapcsolatban: