-60 kg vagyok és voltam, úgyhogy 40-45 km/h-ról is 10-12 m-en (gumitól és tereptől) meg tudtam állni, a fékerőre sosem volt panaszom
-a TX-118 féktest merev, bár sosem volt olyan fékkarom, ami megerőltethette volna :)
-a gyári fékpofa a felnit nem bántotta, ugyanannyit bírt ki mint a 250 Ft-os kínai és mint a 700 Ft-os B+ /régen használtam már, akkor olcsóbbak voltak/
-a beállítás egyszerűségét volt módom elég sokszor tapasztalni, mert kb 5-600 km-enként kénytelen voltam ezt a rituálét elvégezni. Nem értem mi okozhatta, hogy folyton elállítódott. A műanyag alkatrészre gyanakodtam, amiben a rugó is fészkel, és amibe a csavart kell tekergetni a fék állításához. Kicseréltem egy másik Promaxról fémre, azzal kicsit jobb lett. A csavarok jó minőségűek.
-az időjárást nem kedveli ez a Promax féktest, sem a száraz porosat, sem a nedveset, de főleg a sarat rühellte. Minden év elején megfürdött minden forgó alkatrésze brigéciolban és kapott rendes zsírzást is, de akkor is elállítódott. Soha nem állt be a féktest, mert addigra kitakarítottam, de a mocskot azt tudja gyűjteni. A sarat nem erőltettem, mert egyszer úgy begyűrődött a féktest és a villa merevítője közé a pilisi talaj, hogy nem forgott már a kerék. A jutalmam ezért az lett, hogy lekopott a belsejéről a festék!
-az összes hátránya egy-két kellemetlenség, amit úgy vettem észre, a forgó alkatrészek koszolódása okoz (a villa féktüskéinél)
jó fék a TX-118, szerettem, jó is volt ránézni. Az elsőt leváltottam egy Acera/Alivio fajtára, a hátsó maradt Promax, és nem sok különbséget tapasztaltam. A fő különbség az utánállítások száma sokkal több volt a Promaxnál.
a kis gumi a bowdennél elég sokáig bírta, 8000 km-nél szakadt meg
hobbi célokra, túrázásra, nem versenysportra teljesen jó. Ha folyamatosan törődsz vele, jól fog szolgálni.