Shimano Deore LX 2018 féktest

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.01.)
  • Listaár: 9.900 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



16-30 (36 vélemény)
Rendezés

_Stefan20_ avatar
_Stefan20_
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Párhuzamosítás
Tapasztalat
Már több mint 1 éve használom a bicajon LX fékkarokkal, teflonos fékkábellel. Fékerő brutál, akkor és ott állok meg amikor csak akarok. Megélt már pár túrát, olyankor a 35-40 kg-os bicajt és engem kell megállítania (70 kg vagyok) mehetek 50-60 kmh-val is ráhúzok a fékre és pillanatok alatt megáll a bicaj, szerintem szuper, nem bántam meg a pénzt, amit belefektettem. A leejtőkön is akkor és ott álltam meg, amikor csak akartam...
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zséé avatar
zséé
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny
Párhuzamosítás,könnyen állítható,ha yo fékpofával használod és yo fékkarral akkor atombrutál.
Hátrány
talán az ára,
Tapasztalat
Amikor megvettem mindenki csak nézett hogy mért veszek v-féket, mért nem tárcsát veszek, de azóta sem bántam meg és szerintem ha yol van beállítva+fékpofa+fékkar, akkor yobban is fog mint egy tárcsa.
Erre ajánlom
Street,Dirt,
Ennyiért vettem
8000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyumi avatar
Gyumi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól néz ki, nagyon erős
Hátrány
az alap fékpofa, amit hozzádvágnak, elég tréh, de ennek cseréjével turbó fékünk lehet
Tapasztalat
Jó kis fék, sztem megéri, ha rászánunk még egy kicsit fékpofára
Erre ajánlom
sztem mindenre jó, max. Dh-ra nem
Ennyiért vettem
6500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

balázs avatar
balázs
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jó a párhuzamos húzása miatt
Hátrány
nem tudok mondani
Tapasztalat
nagyon enős a húzása, könnyű, jól fog
Erre ajánlom
cc-sek nek és kezdő freeridereknek
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

_Stefan20_ avatar
_Stefan20_
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, a feltüntetett ár feléért jutottam hozzá újonnan, könnyű beállítás, nagyon jó fékhatás, kisújjal behúzod a fékkart és áll a kerék.
Hátrány
vékkar nem az igazi még konzol fékes :-O (nekem tetszik) de majd jön az LX fékkar, akkor szerintem fékezéskor kitépi alólam a vázat... Hátsó fék deformálja a vázat, szal nem árt, ha dobsz mellé 1 fékmerevítőt
Tapasztalat
Életem legjobb vétele, nem bántam meg. Még csak nem rég raktam fel, de le se veszem... :-)
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szűcs Levente avatar
Szűcs Levente
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jól néz ki, erős, mindent kibír, ku**a jól fog, már hajított el a nyeregből!!!!! nem ku**va drága!Életem legjobb eddigi féke!
Hátrány
Ilyen nem létezik!
Tapasztalat
Egyet értek Mike-al! Szerintem elöl tárcsát használóknak, hátsó féknek tökéletes (én is ilyen leszek a jövő évben!)Naggyon sirály!!!!
Erre ajánlom
Mindenre!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mike avatar
Mike
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Erős. 1ujjal húzva ülve is megfogja a kereket ugyanakkor lehet vele finoman is fékezni.Nekem nagy segitség a manualhoz meg biztonságot is nyujt hogy tudom hogy van 1jó fékem. 2.5 Continental külsőt sem éri el! (kb 0,5cm)
Hátrány
A fékkaron középre van állitva a bovden húzás mennyiségét szabályzó csavar és ha bikából meghúzom a fékkart,(recsegő bóvden,bovdenház) akkor feszíti szét a vázamat!! Pár milit biztos széthuzza de 1ujjal sose feszitem szét az biztos. Mivel ez az 1 fékem van a bringán elég sokat használom és az alapfékpofát már el is koptattam + a felnim felét!! Most kell keresnem egy puhább betétet amivel talán nem koptatja tovább mert azért drága vólt nehogymár tökre elvékonyodjon!
Tapasztalat
Az 1ik legjobb cucc a MozoR500ast nem számitva a bringámon! :D Csak az összes haverom feni rá a fogát! :
Erre ajánlom
Hátsó féknek kiváló mert nagyon finoman lehet vele fékezni még bovli kemény fékpofákkal is. Előre jobb fékpofával raknám...
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabor avatar
Gabor
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagyon jó fékhatás, néha rémisztőéen erős!
Hátrány
Sajna az első villám még egy gagyi és azt laván szétnyomja!
Tapasztalat
Már mentette meg az életem! Így elfogult vagyok vele! Kijöttek elém én már láttam magam repülni a kocsin keresztül, de olyan lazán áltam meg, hogy én is meglepődtem! Elötte egy B+-om volt hát ég és föld a kettő. Nagyon jól lehet adagolni a féket és vészfék esetén is jó! Télen hóban se volt vele gondom, esőben sem vettem észre, hogy gyengébb lenne. (A majdnem repülés is esőben volt!)
Erre ajánlom
Mindenkinek aki meg akar állni!
Szerinted hasznos?

megyo avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kis karbantartás igény. Rendkivül hosszú élettartam. Nagyon jó fékhatás. Télen is nyugodtan használd, csak rakj fel szöges gumikat.
Hátrány
Rendkivül tartós, ezért amikor a 15000 km használat után a felni tönkremegy és a fékpofa még mindig használható sokan szidják :-) Esôben, az elsökôrben nyilván gyengébb a fékhatás, de utána úgy fog mint szárazon.
Tapasztalat
Szeretem na. Ez a második generáció amit használok, az elsôt ellopták :-)
Erre ajánlom
Városban nem kell jobb. CC, Maraton.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Demo avatar
Demo
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Egyszerű beállítani,0-kmesen jól fog
Hátrány
1év után kikopott és csak lassításra volt jó,fékezni nem!Pillangók nagyon kiállnak,de a betét alátétsorrendjének válltoztatásával még ez is orvosolható!Gyári fékpofák pocsékok.Essőben és télen elfelejtheted a fékezést még a legdurvább betétekkel is!
Tapasztalat
Tudomásul kell venni:a peremfékek csak száraz időben érnek valamit,és az összes megeszi a felnit.Az egyszerűbb szerkezetű fékek olcsóbbak és tartósabbak!
Erre ajánlom
csak hobbistáknak,de nekik meg minek? Talán azoknak akik villogni akarnak és évente lecserélik
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zelenka Attila avatar
Zelenka Attila
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Röviden hogy erős, szép és fekete.
Hátrány
A súlya elég nagy a többi V-fékhez képest és zörgős.
Tapasztalat
Előtte egy Promax-om volt amivel megvoltam akkoriban elégedve ezt fékmerevítővel használtam mint minden kezdő, és ekkor jött az LX. Hát olvastam itt olyan dolgokat hogy nyitogatja a vázat, szerintem ez nem a fék hibája! Na meg olyat is hogy nyúlós a fék, szerintem ez a bowdenezés hibája lehet. A fék erős, a gyári fékpofával is jól fog (azért olyan amilyen, mert minden időjárási körülmény között megállja a helyét!)szerintem a parallel rendszer körül van egy kis hókusz-pókusz de tény hogy nem nagyon kell után állítani, viszont egy újabb támadó felület a sárnak ugyanis a kis csapok kilötyögősödnek és ennek hangot is ad a fék, rázós terepen zörög. Szerintem az akciós árat megérte. Ha lecserélem az a hangja miatt lesz.
Erre ajánlom
Szerintem mindenkinek ajánlható.
Szerinted hasznos?

Pityuka avatar
Pityuka
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
97évjárat, szal nem párhuzamosított fék, így strapabíróbb; szélsőséges beállításokkal ki-be kapcsolóként működik (nekem sub. van moduilációja), atomfék - 60-ról 10m-en belül megállok (szumm. 70kg), 12e volt anno
Hátrány
kicsit kiállós, (de fékerő szempontból még bivalyabb), picit kotyog, gyári fékpofa sz@r (corratec van benne, ezzel nem eszi a felnit:) ), hajlítja a támvillát
Tapasztalat
bowdenes tárcsaféktől jobb
Erre ajánlom
triál (kátránnyal, köszörült felnivel még brutállabb), xc, hobbi
Szerinted hasznos?

VK avatar
VK
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
erős,nagy pillangók,precíz,jól be lehet lőni, szóval király
Hátrány
nyitja a hátsó támvillát, de ez egy merevítővel megoldható
Tapasztalat
szerintem a legelérhetőbb és legjobb fék ebben a kategóriában. Hátul terepen úgyis mindegy hogyha beblokkol, nem kell hozzá tárcsafék meg ennél brutálisabb. Előtte egy B+ volt de ég és föld a kettő. X-plorer felnivel és az 57 kilómmal bőven jó.
Erre ajánlom
XC verseny kivételével mindenre
Szerinted hasznos?

tikshow avatar
tikshow
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jól fog ennyi pénzért(én 14000Ft-ért vettem akciósan)
Hátrány
nagyon kiáll a vázból-> ha telikapnék egy fát lehet vehetnék újat az eredeti fékbetéteknek 200 km után olyan a hangjuk mint a vonatnak amikor megakar állni
Tapasztalat
eddig még mindig megfogot és telóval együtt mégjobban kitudom használni a fékhatását
Erre ajánlom
DH, DS kivételével mindenre jó
Szerinted hasznos?

Fruit1fly avatar
Fruit1fly
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Jó, én olcsón vettem egész pofás, meg minden
Hátrány
én eleve lecseréltem rajta a pofákat ritcheyre mert az gyári elég furán nézett ki, de ahogy látom azzal nem nagyon voltak itten megelégedve. tök jó, jol fog (azé nem tárcsa xtr) ha akardo már 5el fejreállsz, ha meg nem akkor is jo, szval jol adagol6ó.
Tapasztalat
bárkinek jo, de senkinek nem a legjobb! :)
Erre ajánlom
közönséges xcre/dh,fr hátsó féknek elmegy, de nem egy pehelysúlyu a tag
Szerinted hasznos?

16-30 (36 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:

BR-T670


 
anyag:

alu


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:

176 g


 
további információk:
  • Minőségi kivitel
  • Könnyű mart felület
  • Cserélhető fékbetétes rendszer

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mozog a Shimano Deore LX-570 tengelyen
2 válasz
utolsó: 2023. ápr.
Shimano Deore LX fékhez milyen fékkar lenne jó 1 ujjas fékezéshez?
3 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore LX termékkel kapcsolatban: