Shimano Deore LX féktest

36 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.01.)
  • Listaár: 9.900 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



31-36 (36 vélemény)
Rendezés

Gabriel avatar
Gabriel
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Párhuzamos kialakítás, ezáltal sokkal jobb, mint egy hagyományos.
Hátrány
nehéz, túl kemény (felnizabáló) az eredeti fékpofa,
Tapasztalat
Kb. 26.000 km után nyugdíjas állast kapott. Átszerelés előtt szétszedtem apró darabjaira, mert nehezen mozgott. Most újszerűen működik. A második vonalban még biztos bírja +10.000 km-ig.
Erre ajánlom
Nem grammániásoknak
Szerinted hasznos?

Mad002 avatar
Mad002
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
szép, párhuzmosan nyom
Hátrány
kegyetlenül nyúlós a fékérzés.
Tapasztalat
Ugyanazon a felnin (SUN CR17), ugyanazzal a fékbetéttel (fekete Ritchey) kb fele a fékhatás, mint az STX-RC pillangókon használva. Mondom, ez az én véleményem! Érdemes lehet utánanézni az évjáratnak lehet, hogy itt a különbség
Erre ajánlom
ezt az évjáratot senkinek semmire (olvastam a többi véleményt, lehet,hogy a többi tényleg jó, ez nem)
Szerinted hasznos?

Serviceman avatar
Serviceman
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Merev, könnyű, nagyon fog. Nincs mi elromoljon rajta. szerintem GYÖNYÖRŰ!
Hátrány
Nem lehet kapni:-) A gyári pofa gagyi, mehet bele a Ritchey!
Tapasztalat
Szerintem a legstílusosabb, legjobban működő nem-párhuzamos nyomású V-fék.Kicsit digitális a működése,de ez fékpofától is függ.
Erre ajánlom
Bárkinek,bármire, ha nem akarsz tárcsaféket.
Szerinted hasznos?

A hegyek ura avatar
A hegyek ura
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Baromira fog nagyon merev és preciz
Hátrány
Meg nem találtam meg
Tapasztalat
Kiváló ár és minőség
Erre ajánlom
xc-re főképp, de durva arcoknak is
Szerinted hasznos?

Pityu avatar
Pityu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Párhuzamos nyomás. Kellően merev. Precizen beállítható, jó fékerő.
Hátrány
Kicsit nehéz. A gyári fékbetét kemény (bár ez erősen függ a felnitől).
Tapasztalat
Az eredeti betét nem jött be az én felnimhez, ezért rövid úton cserélni kellett. Nagyon tetszik, hogy egyszerűen és pontosan beszabályozható. A párhuzamos rendszer brutál fékerőt biztosít. Akciós áron nagyon megéri.
Erre ajánlom
CC-re bárkinek (versenyre a súlya miatt nem jó).
Szerinted hasznos?

Lacko avatar
Lacko
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1998, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
jó erős, strapabíró, fog mint állat, nincs benne semmi ami meghibásodhatna (laprugó, nem párhuzamos tartás stb), nem nagyon nehéz
Hátrány
a gyári fékpofa rossz, kell bele egy jó, nem a legkönnyebb, az ára kicsit magas
Tapasztalat
Nagyon meg vagyok vele elégedve, erős és tartós darab
Erre ajánlom
XC-re versenyzők kivételével
Szerinted hasznos?

31-36 (36 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:

BR-T670


 
anyag:

alu


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

tömeg:

176 g


 
további információk:
  • Minőségi kivitel
  • Könnyű mart felület
  • Cserélhető fékbetétes rendszer

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Mozog a Shimano Deore LX-570 tengelyen
2 válasz
utolsó: 2023. ápr.
Shimano Deore LX fékhez milyen fékkar lenne jó 1 ujjas fékezéshez?
3 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Shimano Deore LX termékkel kapcsolatban: