Sram Apex féktest

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 8.195 Ft - 16.395 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

gyalogol avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

új kerékhez vettem új féktestet, a fékereje össze se hasonlítható a régiével (gyári giant szérián kívüli)

hangtalan, nem recseg nem nyekeg pedig kapja a szutykot nálam bőven

jól beállítva harap ahogy kell

elég jól néz ki és nem is drága

Hátrány

eddig nem tapasztaltam

Tapasztalat

eddig elég jól bírja masszív darab, vigyázok is rá remélem kiszolgál még jó ieig

Erre ajánlom

én városban vadul közlekedve bízom rá az életem minden nap

Ennyiért vettem
12000
Csatolt képek
Sram Apex  2014 féktest
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
anyag:
  • hidegen kovácsolt karok
  • rozsdamentes csavarok
  • Sram fékbetét, állítható cartridge tartóval

 
szín:
  • Fekete
  • Fehér

tömeg:

308 g/pár


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Apex termékkel kapcsolatban: