DT Swiss X430 felni

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 9.300 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




d75ave avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

•Könnyű és kellően merev 
•Szerelésnél könnyen boldogultam Én is a külsővel (kézzel Maxxis Minion DH Kevlár), pedig idén sokat defekteltem...
•Szerencsére még nem vertem oda sehol, ezirányú tapasztalatom nincs
•Sűrűn megyek alacson nyomással, agresszíven és rendesen tartja a gumit, a Single Track nem volt ilyen jó.
•Szép a Swiss X430

Hátrány

Csak a szingós szelep (utálom pumpálni) megy át rajta...nem merem megfúrni.

Tapasztalat

Szeretem nagyon, jó megjelenés és svájci minőség garantálja az örömteli bringázásom! :)

 

Erre ajánlom

En AM-re használom és nem csalódtam még benne.

Ennyiért vettem
Bringához volt.
Csatolt képek
DT Swiss X430  2009 felni
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek (felni)

 
ETRTO méret:

559 mm


 
szeleplyuk kompatibilitás:

autószelep és szingószelep


 
szín:

fekete


 
végtelenítés:

Szegecselt összeillesztés


 
szegecselés:

szimpla


 
fékfelület:

nincs


 
küllőszám:

32 lyukas


tömeg:

430


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss X430 termékkel kapcsolatban: